Hop til indhold
Gabel

Fleur Østervrå er tilbage.

Recommended Posts

Er det virkeligt sandt eller er det falsk reklame.

http://side6.dk/resultatside/?q=sexyfleur 

Kunne godt mistænke reklamen, at de har brugt billeder og navnet Fleur igen, da der har været en del god omtale af pigen der sidste gang var Fleur.

Nogen af billederne er de samme, og prisen minder også om Fleur sidste gang.

Jeg håber virkeligt det er den samme smukke, slanke og søde Fleur der er vendt tilbage, for så skal jeg afsted og besøge hende igen. Hun var fantastisk...

Håber nogen kan bekræfte om det er vores tidligere Fleur, eller om det ikke er et besøg værd.

Mvh Gabel 

Del dette indlæg

Link til indlæg

lytter med ...

Telefonen oplyser, at der er 2 blondiner på adressen. Det er en af det mest utroværdige serviceudbydere :)

PS! Tager du en for holdet :?

Redigeret af chatname

Del dette indlæg

Link til indlæg

chatname.

Jeg skal se om jeg kan nå det i løbet af denne uge.... Men har lidt kørsel, så ville være fint hvis nogen ville dele oplysninger om Fleur inden.

PS. Hvis du ikke har så langt chatname, kan du så ikke lige smutte forbi for holdet. Hvis ikke andet, så bare lige for et elevator blik. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

På ferie hos familien i det jyske. 

Hvad vælger man (jeg) - familien eller liderligheden? Tjaaaaaa minderne om Fleur vandt. Jeg tog en for holdt og mig selv:)

Jeg kørte den lange vej til adressen. Stor var spændingen. Ville jeg møde 2 blondiner som telefonsvareren annoncerede eller søde Fleur som annonceret i avisen.

Lad det være sagt med det sammen. Ingen af delene.

Jeg mødte 2 små fede piger fra Afrika. Den ene vil jeg tro var omkring de 50 år. Den anden under 40. 

De bedyrede, at de begge hed Fleur og mente bestemt at billederne var af dem. Der var jo forskellige billeder på annoncen :D De oplyste at de var nye på stedet, og de vidste ikke hvornår de skulle videre.

Den "rigtige" Fleur var ikke på adressen og kom ikke tilbage (mens de er der). 

Med andre ord. Endnu engang viser bordel-fætter, at man er fucking ligeglad med service og sandheden. Man skal.lede meget længe efter en større svindler. Jeg kan kun anbefale at man ikke igen besøger stedet..... med mindre søde Fleur kommer tilbage:)

Jeg gik naturligvis igen. Pigerne forsøgte på alle måder at lokke mig til at blive. Da jeg blev lidt sur og bad om kompensation for min tid (dumhed) og benzinforbrug så opgav de.

Jeg tror planen er at lokke folk ud på landet, og så håbe på at de bliver hængende/lader sig lokke nu når de alligevel er der.

Skodbutik!!!

Redigeret af chatname

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...