Hop til indhold

Recommended Posts

Du skal have en ide om prisen. De vil forsøge at tage 1500 for en time + 200 til at leje lokale i thai klinikken på gasværksvej. Du skal nok skyde lavere da der jo ikke er en mammasan der skal have 50%.

Og så har jeg hørt at man muligvis skal passe på sin drink derinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thai Corner - her finder du alt .

Unge og smukke - ældre og erfarne, plattenslagere, tyveknægte og dem der søger mage ....

Tag ikke flere ejendele med end dem du kan undvære og lad være med og føre dig frem som Don juan, med mindre du er parat til at få et par på skrinet

De serverer på stedet udmærket øl som kan nydes mens du scanner omgivelserne og udvælger dig et bytte - har selv nedlagt adskillige  ทารกร้อน fra dette sted.

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg turde ikke bevæge mig derind, grundet de ting jeg har læst om her på EG.

Men som Pussy Lover skriver skal man nok "fare med lempe", og jeg har indtryk af at man ikke skal være stærkt påvirket af alkohol eller lign ting når man kommer.

Hold vist også nøje med øl skænket fra fad, at de ikke putter noget i. Personligt ville jeg vælge øl fra flaske der bliver afkapslet mens man ser på.

Der findes et par beretninger herinde på EG om folk der har fået "black outs", og at de har "fundet sig selv med bukserne nede om haserne, bogstaveligt talt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der en del gange med en kollega for at få en godnat bajer. I øvrigt altid fra fad.

Vi har aldrig været udsat for noget, og når de har fået nej har vi kunnet være i fred.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er kommet der en år men en masser sjove episoder til følge. Synes dog standarden er faldet lidt, nu er der flest ladyboys

og det er jeg ikke så meget til. Jeg stoler på personalet intet putter i min øl, men stoler ikke på de Romaer der desværre også kommer en gang imellem. En onsdag tror jeg er rimelig død i det, men fredag og lørdag er der fuld knald på. Dem der er til salg forlanger ca 1500 kr plus ca 2-300 kr for leje af værelse på Gasværksvej. Det kan du forhandle ned til ca 1000kr med det hele hvis du er heldig eller dygtig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...