Hop til indhold
Jørgensen

Nogen erfaringer med Jenny fra Theklavej 33

Recommended Posts

Ja, jeg var der for nogle måneder siden og havde lavet en aftale med Jenny.
Da jeg mødte op, viste det sig, at hun ikke tilbød massage, udelukkende sexuelle ydelser.
Jeg har altid syntes, at massage-situationen er en kanon god start på sådan et møde - man slapper af, bliver nusset og puslet om, og har en fantastisk god chance for at vurdere, om kemien og udstrålingen udløser lyst til at tilkøbe ekstra ydelser.
Så jeg sagde pænt nej tak og gik igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et ganske udemærket bordel gennem mange år. Her kan man altid få en omgang sex for 5-600 kr. 

Jeg besøgte Anni for en uges tid siden, til et glimrende knald. Hun har ret hårde kunstige bryster, men hun er ikke sart og man kan knalde godt og grundigt igennem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
inlock skrev, den 28/12/2016 at 20:42:

Ja, jeg var der for nogle måneder siden og havde lavet en aftale med Jenny.
Da jeg mødte op, viste det sig, at hun ikke tilbød massage, udelukkende sexuelle ydelser.
Jeg har altid syntes, at massage-situationen er en kanon god start på sådan et møde - man slapper af, bliver nusset og puslet om, og har en fantastisk god chance for at vurdere, om kemien og udstrålingen udløser lyst til at tilkøbe ekstra ydelser.
Så jeg sagde pænt nej tak og gik igen :)

Men passer pics? og er hun flot? :) hvad er priser egentlig for sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, den 31/12/2016 at 00:25:

Men passer pics? og er hun flot? :) hvad er priser egentlig for sex?

Undskyld det sene svar, jeg var ikke obs på at nogen havde kommenteret mit indlæg :)
Det er sgu lidt svært at vurdere, om billederne er ægte, når der er klistret alt muligt halløj hen over ansigtet.
Mit umiddelbare bud er "nej". Telefonen på det første billede af "Jenny" ser fx ikke speciel dansk ud.
Hun kan selvfølgelig have taget billedet et andet sted, but still .... jeg synes ikke rigtig, det ligner den pige, jeg mødte - som i øvrigt så rigtig sød og naturlig ud!
Jeg kan simpelthen ikke huske de præcise priser på den lange liste over ydelser og varigheder, hun stak mig. Men umiddelbart vil jeg sige "helt almindelige standardpriser". Hvis det hjælper dig :)

Redigeret af inlock

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...