Loppan 1158 Skrevet 13. Oktober, 2015 Hej på er,Jag satt länge och väntade på att någon skulle skriva en anmeldelse men det slutade med att jag fick ta mig över bron....igen. NARAHon såg superläcker ut på bilderna, men jag blev lite skuffet när jag kom in. Hon var inte så megasmuk som på bilderna, men väldigt söt och petite, kanske något buttet, men det är väldigt lite.. Men hon var vacker att se på, trots att hon inte hade samma blonda hår som på bilderna, lite brunblonde tror jag, uppsatt i en tofs. Beställde 30min + megafransk för en 1000 lapp. Hon började med ett härligt blowjob utan kondom och hennes läppar är det inget fel på kan jag säga Hon vet sannerligen hur man sutter pik och tittar upp med sina smukke brune ögon. Vi prövade detta i diverse ställningar, hon sittandes på sängkanten, jag liggandes på sängen och jag gränsle över henne Quality time Efter ett tag så tog hon på mig en kondom och vi gick igång, med de vanliga ställningarna. Det var läckert när hon red mig, det verkade ett tag som hon njöt, men jag tror det mest var skådespel, dock bra sådant. Till slut ville jag gå över i doggy och det var ok, men när jag ville lägga henne ner protesterade hon, "No, you will come to deep". Men med min övertalingsförmåga om att vara försiktig så fick jag tillåtelse även till detta, utan några grimaser. Jag tog ett eget initiativ till att ta på lite mer glidcreme för att hon skulle tycka det var OK, och jag tror hon uppskattade det. Sen lite Amerikanskt som avslutning innan hon fick runda av med sina mjuka softa läppar......wow...en härlg avslutning. Efteråt pratade vi om resor och att hon varit i Sverige tidigare osv, en bra avrundning med en fin petite pige.Kropp: Petite men inte så som Sascha (tidl Seduction) 8/10Service: 8/10 Hon håller vad hon lovar och mina 30 min var OK och lite till.Utseende: Levde inte ritigt upp till mina förväntningar. Det är hon på bilderna, men hon är smukere på dem en i real. 8/10Gentagelse: Nja, men det beror nog på att jag gärna prövar nytt, snarare än att gå tillbaka igen. Hon är väl värd ett besök, så jag fick valuta för mina pengar. Att kneppe en 20 årig petite pige och avluta i munnen på henne är värt 1000 DKK plu broresa Loppan 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 13. Oktober, 2015 Loppan, du kan jo godt lide dem meget petit, og tynde - nu siger du hun er "buttet" hvor meget mere end billeder i Kg, tror du ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 13. Oktober, 2015 Loppan, du kan jo godt lide dem meget petit, og tynde - nu siger du hun er "buttet" hvor meget mere end billeder i Kg, tror du ??Det är inte mycket, men jag skulle tippa på mer åt 48-50 kg, och det är i och för sig inte mycket, men jag vill ha Sascha-smal pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg