Hop til indhold
Bagfraforfra

MulatQ25Kbh

Recommended Posts

Hej alle

jeg er stødt på mulatq25kbh på superchat og hun siger hun tilbyder sex for kr., men i solcenter. Et eller andet sted så tænder tanken mig, men er der nogle der er stødt på hende og evt. mødt hende?

hun foreslår solcenter i Kbh. NV. 

God dag til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du fået en bedre kontakt til hende end Superchat? Tlf., Skype eller mail? Hvis du har, tyder det på, at hun er reel, ellers er der stor risiko for, at du får lov at stå i kulden med alle dine talenter...

Jeg ved godt, du spurgte om bekendtskab - nej det har jeg ikke...

Godt råd: Giv hende ikke penge, før I er i kabinen og døren er lukket. Udenfor er risikoen for, at hun stikker af med guldet for stor.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvad prisleje taler vi om, det kan ofte også afgøre om det er "fake" eller real

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen en del gange og jeg har kun oplevet hende som super straight og hun har holdt alle vores aftaler. 

Hun er super sød, meget smuk og lidt af en pleaser - hun har nok et strejf af sub tøs.

Hvis du er tvivl kan du jo starte med et blow - men tror mig du vil hurtigt have hele pakken med hende.

Og ja det forgår i solcenter i NV.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har betalt 600 for blow. Du fanger hende på superchat for aftale over tlf. Behandle hende pænt hun er dejlig naturlig og ukompliceret pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg prøvet. Hold nu op. Det var fantastisk. Hun er jo mega kinky. Gav det vilde blow og slukke skaft og bagi. Vil ikke dele for mange detaljer. Hun sagde hun var stopper. Og nej, jeg giver ikke hendes nummer ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bagfraforfra skrev, for 48 minutter siden:

Så fik jeg prøvet. Hold nu op. Det var fantastisk. Hun er jo mega kinky. Gav det vilde blow og slukke skaft og bagi. Vil ikke dele for mange detaljer. Hun sagde hun var stopper. Og nej, jeg giver ikke hendes nummer ud. 

Det ville vist også være pænt mod reglerne herinde – med mindre du mener BH-størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det ville vist også være pænt mod reglerne herinde – med mindre du mener BH-størrelse.

Skrev det fordi flere har skrevet PB til mig og spurgt efter nummer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bagfraforfra skrev, for 3 minutter siden:

Skrev det fordi flere har skrevet PB til mig og spurgt efter nummer. 

Ok, det giver lidt mening. Det tjener dig til ros, at du ikke har givet efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasser7098 skrev, for 3 timer siden:

Er ret sikker på at det er hende her:

https://annoncelight.dk/showad/282101

Jeg har mødt hende en del gange via superchat. 

Hun kan være lidt ustabil fra tid til anden, og hun ryger - det kan lugtes - men hun er satans fræk.

Hvorfor tror du det er hende? Jeg spørger mest fordi TS (og andre) skriver, at det foregår i et solcenter, mens den annonce du linker til specifikt skriver, at hun ikke mødes i "klubber eller offentlige steder" hvilket ikke just harmonerer med solcenter-møder-

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 17 timer siden:

Hvorfor tror du det er hende? Jeg spørger mest fordi TS (og andre) skriver, at det foregår i et solcenter, mens den annonce du linker til specifikt skriver, at hun ikke mødes i "klubber eller offentlige steder" hvilket ikke just harmonerer med solcenter-møder-

Jeg har altid mødt hende i min lejlighed, så det med solcentret tror jeg er en ting fra "gamle dage".

Og så mener jeg at kunne genkende hendes tlf nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...