Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har godt nok haft den her efterlysning en gang før, men nu prøver jeg lige igen. Er der nogen der ville være friske på at tage ind på et bordel sammen, og så være sammen med hver sin pige, men i samme rum på samme tid? Jeg tror godt det kan lade sig gøre uden ekstra pris, men det kræver at både pigerne og stedet er med på det.

jeg ville allerhelst hvis der kunne laves en aftale i dagtimerne enten imorgen eller torsdag. Og det skal være i Københavns området :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke deltage, men det kan sagtens lade sig gøre. Hvis du og den anden fyr bestiller hver jeres pige og I holder jer til hver sin, vil det ikke koste ekstra. Find to piger, der har vagt sammen. De vil sjældent ikke have noget imod sådan en ordning, og bordellerne er ikke uvante med sådanne ønsker. - Hvis ønsket går på, at I vil bytte piger under legen således, at begge fyre knepper med begge piger, vil prisen nok være dobbelt op. Men  pigerne vi som regel også synes, at det er sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sarsar
 

jeg har godt nok haft den her efterlysning en gang før, men nu prøver jeg lige igen. Er der nogen der ville være friske på at tage ind på et bordel sammen, og så være sammen med hver sin pige, men i samme rum på samme tid? Jeg tror godt det kan lade sig gøre uden ekstra pris, men det kræver at både pigerne og stedet er med på det.

jeg ville allerhelst hvis der kunne laves en aftale i dagtimerne enten imorgen eller torsdag. Og det skal være i Københavns området :)

Super fræk ide, jeg er klart frisk på det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...