Hop til indhold
Guest Randers43

Danske Rebekka

Recommended Posts

Guest bullermadsen

nå hun er kommet tilbage prøv og ring til hende og aftale en tid men stol ikke på hende for sidst hun kørte overholdte hun ikke sine aftaler og dukkede aldrig op meget useriøs og vil du have en dejlig pige du kan stole på så find en anden dansk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bullermadsen skrev, den Tuesday, October 13, 2015 at 04:20:

nå hun er kommet tilbage prøv og ring til hende og aftale en tid men stol ikke på hende for sidst hun kørte overholdte hun ikke sine aftaler og dukkede aldrig op meget useriøs og vil du have en dejlig pige du kan stole på så find en anden dansk pige.

Der er ikke noget i vejen  med Rebekka  hun er en ærlig pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
bullermadsen skrev, den ‎13‎-‎10‎-‎2015 at 06:20:

jeg har haft  besøg af rebekka senest den 30  november  hun har  fortalt  mig  hun har lånt søsters bil

men hun har ikke selv bil  mere .

Det  er måske  der for  hun ikke  overholdt  hendes aftale .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bullermadsen

det er ikke en skid med og hoverholde en aftale hun skriver hun er på vej og så slukker hun sin mobil og dukker ikke op det er dælme useriøs og aldrig om jeg ringer til hende igen selv om efter 2 dage hun skrev undskyld

Del dette indlæg

Link til indlæg
bullermadsen skrev, den 12/12/2015 at 08:39:

det er ikke en skid med og hoverholde en aftale hun skriver hun er på vej og så slukker hun sin mobil og dukker ikke op det er dælme useriøs og aldrig om jeg ringer til hende igen selv om efter 2 dage hun skrev undskyld

Jeg er flere gange blevet brændt af, der er godt nok ikke nogen som har ringet og sagt undskyld. Specielt unge "amatør"piger mister ind i mellem modet. Det ser jeg ikke noget slemt i - hellere hun ikke dukker op, end at hun giver en dårlig oplevelse, som man fortryder at ha' brugt penge på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne vejle boldklub skrev, for 2 timer siden:

Hun  har ingen bil  mere

Sjovt egentlig at du oprettede dig samme dag som du lavede dit første indlæg her på siden - i denne tråd, og derefter har du faktisk kun kommenteret på Rebekka  :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...