Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften.

Min Seneste oplevelse fra Århus med Joy fra N&N på Grønnegade.

Tidligere har jeg anmeldt Kat, men grundet meget uheldige omstændigheder så er jeg færdig med og ligge mine hårdt tjente penge derinde. Så der skulle undersøges noget nyt.

Har jo hørt meget om Gip, men hun kommer vist ikke tilbage, men jeg har gode minder fra N&N . Har dog kun mødt Joy hvor hun smilede lidt genert. Derfor fattede jeg knoglen og bad om en gang massage med Joy.

Jeg kommer frem og hun spørger om det er mig der bestilte tid :) . Hun fulgte mig så ind i et rum og bad mig smide tøjet og gøre mig klar. Inden vi gik i gang så spurgte hun om hvilken massage jeg ville have., Jeg svarede fuld pakke da jeg havde ondt mange steder ;) hun grinte og forlod rummet mens jeg afklædte mig.

Hun kom ind og begyndte massagen. Det skal lige siges at Massagen er ikke værd og bruge så meget tid på udover og nyde hendes charmerende væsen og dejlige smil og latter. Hun brugte mest tid på ryg, lænd, baller og lår, men det var mest af alt bare lidt nusseri selvom jeg havde bedt om hård massage.

Efter 20 min smed hun tøjet og jeg fik en lag olie mere på kroppen inden hun begynde og glide op og ned af mig... Se nu begyndte hun og virke til og være på hjemmebane ;) Hun kom med små støn nappede mig blidt i øreflippen og gav mig et forsigtigt kys på kinden. Jeg lagde hånden på hendes nakke og sagde det var dejligt. Det virkede for jeg fik pludselig et kys på munden .

Jeg skulle vende mig og vi gned videre mens jeg havde mine hænder på hendes lår. Noget der er meget vigtigt for mig er øjenkontakt, og der var på intet tidspunkt hvor hun kiggede væk eller lukkede øjnene og virkede som om hun ikke brød sig om det.

Hun kravlede nu ned af mig og begyndte blowjob ( havde i forvejen undersøgt hvem af pigerne der gav blow uden gummi. Der er kun 2 piger der giver uden ) Det mestrede hun . Der blev smasket og gået til roden samt det var et vådt blow lige som jeg helst vil have det. Jeg bad hende vende sig så jeg kunne smage hende samtidig. Hun smilede flovt og sagde "really?? are you sure " jeg sagde ja jeg vil gerne smage dig da du ser lækker ud :) Hun lignede en der lige skulle tage mod til sig, men hoppede så op.

Enten tænder det hende og give blowjob, eller så havde al det gnubberi tændt hende for hun var naturlig meget våd. Hun har den mest velsmagende mis jeg endnu har oplevet. Jeg gik til stålet og prøvede og mærke efter hvad hun kunne lide da min tunge legede med hende. Fandt ud af at først slikke på klitten med meget spyt og så tungen dybt op i missen det gjorde underværker for pludselig ændrede hun vejrtrækning, stoppede med og give mig blow, Hun satte sig næsten helt op på mit ansigt og begyndte og gnuppe underlivet mod min mund. Der gik nok et sted mellem 3-5 min med det og så stønnede hun og sad helt stille og jeg kunne der mærke at hun kom ud over mit ansigt, ikke voldsomt meget, men nok til at det dryppede ned af mine kinder og der kom vel en mundfuld ;)

Hun rystede og jeg kunne mærke hun blev forlegen, så jeg skyndte mig og sætte mig op, kyssede hende i nakken og sagde hun smagte dejligt og jeg nød og slikke hende . Hun kiggede lidt undrende på mig, men jeg tror mit fjogede smil overbeviste hende om at jeg talte sandt så jeg fik et kys på munden hvor hun stille listede sin tunge ind i min mund.

Så var det på med gummi, og hun ville gerne være nederst. Tror hun forventede jeg bare ville trænge op i hende, men jeg suttede på hendes brystvorter og kyssede og slikkede hele vejen ned til hendes stadig våde mis og så fik hun lige 5 min mere med tungen. Nu brugte hun sine hænder til og holde mit hoved fast, så jeg var ikke i tvivl om at hun virkelig nyder og blive slikket.

Så op i missionær, og det blev til stille og rolig sex hvor vi krammede og kyssede til jeg kom. Der kom så dagens eneste minus . Jeg kunne simpelthen ikke holde mig mere da hun klemte godt og ja hun er sgu en lækker tøs på 27 :), så jeg kom lidt hurtigt, . Da jeg lå ovenpå hende og fik pulsen ned skældte hun mig grinende ud. "You come to fast, i was close to coming again " ;) damn. Så vi aftalte at jeg kommer igen inden der er gået for lang tid.

Jeg sluttede med et bad, fik en cola og en stor krammer samt et lille kys på vej ud af døren.

Joy er en smuk charmerende, lidt genert pige på 27, 155 høj og vel ca 45 kg. Hun tog lidt tid og varme op, men da hun først fandt ud af at jeg var en sød sjov charmerende dansker der behandler kvinder ordentlig så fik jeg en rigtig dejlig GFE oplevelse. 

 

Pas på Joy, hun er godt nok skøn. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse.

Har længe haft lyst til at prøve Thai, så mon ikke N&N skal aflægges et visit. Den eneste adresse jeg kan finde på Krak er Herluf Trolles gade. Har du evt. link til hjemmeside eller andet sted med adresse og tlf.

Har de kun åben 8 - 16 eller er der mulighed for "aftenvisit" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grønnegade 64, 8000 Århus C tlf 5065 9143

Åbner ved 10 tiden, og de går vist først i seng hen ad 22, eller hvad man nu aftaler med dem :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som århuselsker skriver så ligger de grønnegade 64.

De lå før på herluf trolles gade 35. 

Der finder i bla fah som jeg har beskrevet i en anden tråd.  Fah er rigtig rigtig dejlig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani

Så bliver der efterspørgsel efter denne fantastiske pige, der "sprøjter". Det var nu bedre og

mere anonymt, da de lå Herluf Trolles Gade for mig - jeg kender for mange i Grønnegade ...

så I må nyde hende - jeg optager ikke nogen plads sammen med hende - der er p.t. godter

i Herluf Trolles Gade og på Jyllands Allé efter de forskellige indlæg at dømme - måske også

noget for en gammel mand som mig - ja, jeg er gammel godt 70 ... så det er ikke mig, at de

unge piger har mest lyst til ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er Nanny, Pat , Joy og så Hvidt jeg har forstå dem så kommer der en der hedder Pink til i næste uge også..

Åbentider:

Søn- onsdag 10-22

Torsdag 10-04

Fre-løredag 10-06

tlf: 50  65 91 43

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten man kan godt får aftaler , at komme ind på 

gården i stedefor.. 

I kan aftaler med tlf dame om det;-)

kan du uddybe dette? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en udmærket søgefunktion på dette site. Her kan du få svar på de fleste ting, men:

 

De fleste steder koster det 1000 for en fuld pakke. Enkelte steder 1200, og så er der nogle få piger der beder om 1500 og op. De kan nu som regel forhandles ned til 1000-1200.

 

Under de enkelte anmeldes fora er der et under forum der hedder efterlysninger. Her hører dit indlæg retteligt til :) Velkommen bland os. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...