Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Det eneste jeg kan bidrage med er Thai steder, der er til gengæld heller ikke mindre end 4 steder:shock:.

Det er dog NOGET nemmere at stå af på Taastrup Station, dog med undtagelse af den "thaihytte" der ligger længst ud af mod Køge. Her er det nok nemmest at stå af på selve Høje Tåstrup.

Men hvis det ikke skal være Thai, så kan jeg desværre ikke hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hvis du tager S-toget til Taastrup Station ligger Zen thai Wellness i gåafstand.

Priserne er ikke lave, men heller ikke høje. Til gengæld er det et ret chekket sted i gode moderne lokaler.

http://www.zen-thaiwellness.com/

 

Hvad tilbyder de?

Kun et HJ, eller fuld pakke, og ved du hvordan "kvaliteten" er af de piger der arbejder der??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad tilbyder de?
Kun et HJ, eller fuld pakke, og ved du hvordan "kvaliteten" er af de piger der arbejder der??

Jeg har været der 2 gange, men det er et stykke tid siden, ihvertfald 1½ år, og jeg fik tilbudt FP begge gange, men takkede nejtak. Ikke fordi pigerne ikke var attraktive, bestemt ikke, men jeg køber aldrig FP. Dengang var det nogle ganske søde piger.

Jeg mener at der har været er en connection til Dokkun Thai Massage i Glostrup. Jeg ved ikke om det stadig er tilfældet, jeg kommer ingen af stederne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad tilbyder de?
Kun et HJ, eller fuld pakke, og ved du hvordan "kvaliteten" er af de piger der arbejder der??

Det var fuld pakke.

Der var flere piger der, og problemet er ofte, at "kvaliteten" afhænger af kemien. Den var ikke fantastisk. Hende jeg prøvede var ikke specielt til stede og var ret dårlig til engelsk. Kan man ikke engelsk kræver det, at man klarer den på charmen, og det gjorde hun ikke. Så personligt har jeg ikke været der igen, men med en anden pige samme sted, kunne det have været godt. Lokalerne er i hvert fald helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...