Hop til indhold
Guest Nytilsex

Hvor mange gange gå i til GP om måned ? :)

Recommended Posts

Gæst

Da ikke hvis du har lyst og råd til det.

Min foretrukne kadence er vel hver anden uge, men er pt. sendt ud i limbo :???::grin: 

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bestemmer man helt selv. Det er et frit land vi lever. Skid på hvad andre mener, så længe du ikke er ude på genere nogen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange, hvis du spørger min bankrådgiver. For få, hvis du spørger min libido!

I år er det vel i snit en gang om måneden. Ellers har det vel været 5-6 gange årligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad der er for meget eller lidt må afhænge helt af hvordan man selv har det med det, i forhold til ens bedre halvdel (for dem der har sådan en), om man har råd og synes pengene er godt givet ud (også når tænker bagud på alt hvad man har brugt), om man har passet på sig selv og de GP man er sammen med osv.

For mit eget vedkommende, og set over en årrække har det vel været GP 1-2 gange per måned og thai massage 2-3 gange per måned i starten mest med afslutning (mest HJ), nu som oftest kun massagen, det sidste kan man diskutere om er GP.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste år tror jer det var 2-3 pr måned. I år har jeg oppet mig lidt og ligger nok på 4-5 :grin: Der er så mange søde smukke piger, jeg ville ønske det var 4-5 pr uge men det ligger udenfor min formåen desværre.

Synes det er lidt sjovt du spørger om det er for meget :-P Jeg undrer mig lidt over hvad det er du frygter??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... er bare nysgerrig og videnbegærlig..., derfor spørger jeg;

- hvis i besøger GP i snit en gang pr. uge året rundt, betyder det så, at i ser de samme piger igen og igen, fordi i har fået en god behandling og en super oplevelse - eller er det spændingen ved at besøge en ny hver gang, som giver et kick - eller en blanding...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Begge dele. Mit nax med samme pige er 12 gange. Da jeg boede i København gik jeg efter at stikke snuden i flest mulige ungmisser og selvfølgelig ploven ind også. For eksempel den gang der var godt gang i Gentlemenshouse med de mange, nye ungarske piger. Går det godt kan jeg godt tage tre ture med samme pige. Men ofte højest to, da man bliver træt af at skulle betale for det. Jeg er dog begyndt at kunne styre mig og springer ofte en tur over. Der er jo også mange gange, hvor man fortryder det bagefter, når man igen tænker med det store hoved.

Redigeret af Gummidrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg

... er bare nysgerrig og videnbegærlig..., derfor spørger jeg;

- hvis i besøger GP i snit en gang pr. uge året rundt, betyder det så, at i ser de samme piger igen og igen, fordi i har fået en god behandling og en super oplevelse - eller er det spændingen ved at besøge en ny hver gang, som giver et kick - eller en blanding...?

Havde det tidligere med at prøve lidt forskelligt - nogle gengangere og nogle "en på opleveren". Flere af dem, der var gengangere har kvittet branchen, men lige nu er jeg helt hooked på en bestemt, så hun er pt. "the one and only ". Der er dog en konkurrent - også en genganger i kulissen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der vil du få meget forskellige svar :) - for nogle er jagten det vigtigste, og de besøger en ny pige næsten hver gang, for andre er det fortroligheden og den tillid der bygges op til en fast pige der er det vigtigste. Jeg er selv nok mest til det sidste - dog uden helt nogensinde at have afsværget "sidespring" ;) ca. 2 ud af 3 besøg var hos den samme.

Efter min tidl. faste stoppede i branchen sidste år, forsøgte jeg at sprede besøgene på flere piger. Men det endte alligevel hurtigt med jeg besøgte de samme piger gentagende gange, for det er nu engang det jeg bedst bedst lide. Niveauet er 1-2 besøg i måneden, og én gang thaimassage ved siden af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, man burde nok gå efter en halv time med en ny, men jeg er en slow starter, så jeg tager altså helst 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er en ny pige i besøger hvor lang tid bestiller i så ? 

Jeg besøgte i begyndelsen af september '12 en ny pige. Jeg entrerede med en halv time. Aldrig har jeg fortrudt så meget, at jeg ikke doblede op. Så nu løber jeg risikoen og tager en hel time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Just nu beror det på hur man räknar; jag har en ung studentska som fast sugarbaby och vi har väl sex i genomsnitt en fem gånger i månaden. Därutöver blir det kanske träffar med en glädjeflicka i månaden; det beror lite hur jag reser i jobbet. Innan så blev det mellan två till tio träffar glädjeflickor i månaden. Som mest har det blivit en till två flickor varje dag under en vecka i samband med arbete dels i Tyskland dels i Spanien. Har aldrig varit sexturist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige nu hvor jeg har så meget arbejde, så er det 1-2 GP om ugen.

Ved siden af har jeg så nogle sugarbabes som jeg besøger 1-2 gange om måneden og nogle arabiske piger, som jeg finder igennem et netværk, jeg er med i. Og her er det vel 1 om ugen i gennemsnit.

Hvis det er en ny pige i besøger hvor lang tid bestiller i så ? 

En halv time er for lidt tid, så ofte 1-2 timer, medmindre det er en quickie på en thaiklinik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk tit spekuleret over hvor mange gange og hvor meget jeg bruger. Derfor har jeg i år skrevet det ned. :-) Status er 42 besøg indtil videre i år, og 36.000 kr. brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

mange tak for alle jeres svar. Sammenlagt danner det et fint billede. Gid det var mig, som blev tilfredsstillet så ofte, smiler...må vist finde mig en fast elsker igen - eller to eller tre, så jeg har nogen at ringe til, når trangen melder sig, griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mange tak for alle jeres svar. Sammenlagt danner det et fint billede. Gid det var mig, som blev tilfredsstillet så ofte, smiler...må vist finde mig en fast elsker igen - eller to eller tre, så jeg har nogen at ringe til, når trangen melder sig, griner.

Når du læser anmeldelserne, finder du ud af, at det bestemt ikke er alle, der bliver tilfredsstillet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...