Hop til indhold
Ralphwiggumdk

Total Club Hannover

Recommended Posts

Så blev det til min første mini - tur tur til Tyskland. Nærmere bestemt Hannover. Jeg var blevet besat af tanken om flatrate. Det skulle bare prøves og nu var det nu. 

http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/

Besøgte klubben en fredag, hvor det passede med at have fri fra arbejde. Jeg kommer fra den østlige del af Danmark så derfor med færge mm tog det ialt ca. lidt under 5 timer hver vej. En lang køretur, men jeg var besat af tanken om at afprøve dette koncept.

Der er lidt vejarbejde syd for Hamburg dags dato, så lagde lige 30 min oven i rejsetiden. 

Nå..... Vel ankommet til destinationen. Huset ligger i et industriområde så derfor overhovedet ikke diskret. Min bliver lukket ind og går op på 1 salen. Her bliver man mødt at en ´´vært´´ eller hvad man kalder det. Jeg taler ikke selv Tysk, men ganske fint Engelsk. Jeg blev derfor sat fint ind i hvordan konceptet er af en af pigerne. Jeg ankom kl. 14:30, hvor der kun var EN gæst. Rimlig god fordeling. 2 mænd og 9 damer. Fedt fedt fedt...... Derudover blev sætningen -- We fuck a lot -- gentaget mange gange af min engelske oversætter.... I løbet af aftenen komer der flere og flere. Da jeg gik 20:30 var der 7 mænd ialt. 

Man får et håndklæde og badekåbe. Derefter blev jeg vist ud til omklædnings - baderummet. Blev hurtigt overfaldet af den første pige der ville have mig med i zimmer. Sådan gik det med de første 3 piger. 

Jeg nåede at være sammen med 8 ud af 9 piger. Helt og igennem sindsygt, selv for mig. Jeg vil da også sige at jeg havde lidt problemer med at få den stiv til sidst.

Som det også er skrevet andre steder er der ikke stress på værelserne. Det var både tid til at snakke før og efter. Altså dem der kunne snakke engelsk.

Som man kan forvente til den pris er det ikke alle pigerne der var lige kønne. Det var meget blandet positivt og negativt... Alle piger var meget imødekommende. 

Stedet kan sagtenens anbefales, men en anden gang vil jeg lave en lidt længere tur ud af det. 

 

Jeg har nu prøvet Prag (mange gange), Budapest, Warszawa og Pattaya som udlandske sexkøbe rejsemål. Dette koncept (sammen med Pattaya) i en liga for sig selv, men kan dog på ingen måde sammenlignes. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt, at det ikke ligger diskret i forhold til at en masse mennesker kan se, hvem der kommer og går. Men til gengæld tror jeg chancen for, at blive set af nogen, der er relevante for mig, er meget lille. Jeg tror ikke, der kommer ret mange forbi, som ikke har et ærinde i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi TC Hannover igen her i torsdags. Det er ved at være et stykke tid siden, jeg var der sidste gang, nok ca. et halvt år. Der er ikke meget, der har ændret sig i mellemtiden, bortset fra at to af rummene er blevet renoveret. Normalt har jeg altid taget et 3-timers ophold og i praksis været der i ca. 2½-3 timer. Denne gang havde jeg lidt mere tid, og valgte at forsøge mig med et lidt længere ophold og betalte fuld pris fra starten. Det endte med 4 piger på rum efter tur. Men jeg havde lidt for kort tid i mellem dem, så 4. gang måtte jeg kapitulere og erkende at der ikke helt var kraft nok tilbage til at gennemføre ... ;-)

Problemet er lidt, at der er ikke ret meget andet at lave på stedet, og ikke rigtig andre steder at gå hen, end bar-rummet hvor pigerne er. Så man sætter sig hos en pige, og det ender jo stort set altid på rummet efter lidt tid. Så jeg må konstatere, at stedet for mit vedkommende ikke rigtig egner sig til længere ophold, og jeg endte med at smutte efter 3½ time. Så fremover vil jeg nok igen gå efter 3-timers billetten. De lnægere ophold må blive når jeg har mulighed for at komme på Pauschalclub i Dortmund.

De fire piger var:

  • Vanessa
  • Alina
  • Michaela
  • Linda

Linda (http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/linda/) har helt fra starten været min absolutte favorit på stedet. Det er ikke fordi sexen er bedre med hende end med så mange andre, men jeg svinger bare godt med hende. Da vi måtte opgive, lå vi også bare og hyggede et stykke tid, hvilket er helt fint. Af de tre andre var Vanessa (http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-vanessa/) dagens positive overraskelse. Hun er en forholdsvis almindelig, men pæn pige at se på. Hun har en ok krop med nogle fine ikke så store, men fyldige bryster, som man gerne må lege med. Det positive lå i hendes attitude, som gik på at hun gerne gør det lidt ekstra, der gør det hyggeligt og rart. Hun sagde det direkte: "Nogle af de andre piger skynder sig bare videre, så snart sexen er overstået. Jeg vil gerne hygge og snakke lidt bagefter". Hun er forholdsvis ny på stedet, og har en relativt klar plan om at skulle arbejde der et års tid, indtil hun har tjent de penge, hun gerne vil tjene. Noget med en lejlighed. Så vil hun hjem og have mand og børn. Alt i alt en rigtig sød pige, der klart kan anbefales.

Alina (http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-alina/) er lidt yngre og ganske køn, selv om brysterne hænger en lille smule. Men ellers fin krop. Hun er sød nok, men lidt mere distanceret en Vanessa. Ikke sådan at forstå, at hun er dårlig, bare mere vanlig flatrate-pige. Det samme gælder Michaela (http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-michaela/). Lidt ældre og lidt kraftigere, sexen fejler ikke noget. Jeg fandt efterhånden ud af, at hun vidst ikke snakker særlig meget tysk, men hun kan noget engelsk. Det var muligvis derfor, hun ikke sagde så meget til at starte med.

Alle billederne af pigerne passer ret godt. Linda har muligvis taget en lille smule på siden sidst, men det gør nu ikke så meget, for hun var temmelig mager før. Vanessa sagde, at hun havde tabt sig en del, men jeg tror det må være før billederne er taget. De passer nok meget godt med, hvordan hun ser ud nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Totalclub Hannover onsdag, og jeg må sige, og det var noget af en skuffelse. Pigerne på hjemmesiden matchede ikke pigerne i klubben. Der var 7 piger til stede, og kun 1 af dem var værd at vende sig efter. Jeg nøjedes med 3 timer til 80 euro - inkluderet i prisen var 3 øl, som jeg takkede nej til. Det hele føltes småt og indelukket, og jeg brød mig ikke rigtigt om indretning og måden som tingene foregik på. Jeg er vant til skabsnøgle i et ordentlig armbånd. Her fik man bare en løs nøgle. Håndklæder lå ikke i tilknytning til badet. Man skulle gennem baren og hen til indgangen for at få dem. Toiletter var der ikke nogen af ved badet. Her skulle man igen igennem baren. Jeg fandt ingen mundskyl - det har de stående på de rigtige pauschalklubber, men ikke her. Pigerne var nu søde nok. De kom hen og sludrede og var nemme at gå til, og er man ikke en kræsenpind og kan kneppe næsten alt, så er man kommet et fint sted hen. En anden gang kører jeg til Dortmund, hvor niveauet er højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...