Hop til indhold
etavolk

Thai Lotus Kropsmassage i Åbenrå

Recommended Posts

http://www.lotus-kropsmassage.dk/


Besøgte dette sted for et par uger siden.

Jeg bestilte en times massage og blev vist ind til briksen. Massøsen var omkring de 40 år og så ud som thaidamer i den alder nu gør.

Jeg fik en behandling med nogle varmepuder på skulder og ryg og ellers massage over det hele med noget mere olie end nødvendigt. MAssagen var så hård som man kan ønske, men ikke rigtigt virkningsfuld. Den gjorde ikke rigtigt noget mærkbart for min de ømme punknter på min ryg, skulder og nakke efter jeg var gået.

Der var kun let pirring mens jeg lå maven, men efter en halv time var det tid al vende mig om, og jeg blev tilbudt HJ for 600. HJ var helt fint. Hun vidste hvordan hun skulle behandle mit udstyr, og det tog ikke lang tid før jeg kom. Derefter fortsat massage af forsiden.

Da det hele var overstået blev jeg bedt om at forlade stedet af bagdøren. Jeg kun høre en mandestemme fra den anden side af døren, så det var nok for at man ikke skulle rende ind i andre kunder. Det synes jeg er helt i orden.

Damen trak gardinerne fra vinduet, før jeg var færdig med at klæde mig på. Hvis der havde været folk i forretningen over for havde de fået en god præsentation af min bare røv. Slet ikke i orden.

Der gik 50 minutter fra jeg smed tøjet, til jeg var ude.

Gentagelse? Nej, det er ikke pengene værd. Medmindre jeg kunne bestille et HJ til 200 og springe massagepjattet over!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg dernede i dag.:grin:

Der er kommet nyt blod til. Lidt yngre, måske 35-40 år. Lidt mindre på siderne, Ja der må røres. 

Fik en omgang dejlig massage, men små lette berøringer. Efter ca 20 min massage på ryggen, " Ved om " 

Der blev forsat med god fast massage. Igen med lette berøringer. 

Lå lidt og tænkte om det var blevet et kedeligt sted. Men stille og roligt, kom vi tætter på sagen.

Og stille og roligt, kom der liv på drengen, uden de store protester, blev den fint behandlet, og  måtte så overgive sig.

Alt i mens hænderne gik lidt på opdagelse. Ingen protest der heller.

Efter 55 min var jeg færdig, både og :smile:

Så der er stadig gang i butikken.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 600.00 kr. Det er vist blevet prisen. Men da det var en dejlig behandling, og mulighed, for at mærke varen, syns jeg det er ok.

Om der er mulighed for mere, det ved jeg ikke. Men det kunne da prøves. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu besøgt Lotus massage tre gange, første gang var jeg lidt skuffet, det var lidt hård massage og så om på ryggen og jeg fik et håndjob, det var til gengæld dejligt og hun vidste lige hvordan det skulle gøres, bagefter igen massage og så spurgte hun om jeg kom igen, måske sagde jeg, og det blev til et besøg mere efter ca. 14 dage. Det var igen indehaveren som gav mig massage, men nu var hun meget mere imødekommende og spurgte hvad jeg kunne tænke mig og hvordan det skulle gøres. Jeg sagde at jeg godt kunne tænke mig at hun var nøgen imens hun gav mig massage så jeg kunne nyde synet af hendes krop, det vil jeg da gerne var svaret, og du må også røre ved mig hvis du har lyst. Og så smed hun ellers det hele og jeg fik en skøn gang massage og indimellem tog jeg på hendes i mine øjne lækre buttede krop, det var også ok at jeg legede med hendes klit. Håndjobbet var denne gang rigtig godt og hun havde rigtig fornemmelse for hvornår hun skulle holde igen. Jeg fik en skøn orgasme og bagefter igen massage, tilsidst tog hun fat i pikken og spurgte om den skulle ha en tur mere, gerne savrede jeg og så fik den ellers en skøn gang oliemassage til jeg kom igen. Tredje gang jeg besøgte stedet kom indehaveren og sagde at det ville være en anden pige som gav mig massage, men hun gav ikke håndjob så indehaveren ville komme ind til sidst og gi mig orgasme, det var da ok og så kom en slank ung pige ind og gav mig massage alt imens hun snakkede og fortalte om alt muligt, hun var vældig sød, men jeg måtte ikke ta på hende, vent til min chef kommer, så må du røre´hvor du vil sagde hun, til sidst gav hun mig et kram og så kom den lidt ældre indehaver ind helt nøgen og smilede, er det ikke sådan du vil se mig spurgte hun, jooo du er lækker sagde jeg og så fik jeg ellers et dejligt håndjob alt imens mine hænder var overalt på hendes krop. skønt, og jeg fik en skøn orgasme. Det bliver helt sikkert også en fjerde og femte gang hos hende. Det skal lige nævnes at jeg betalte 600 kr. for hver gang, absolut pengene værd synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...