Guest stump Skrevet 11. Oktober, 2015 Thai barpigers hvide løgneNu hvor Stickman er rejst hjem til sit Kiwi land, og hans ugebrev er en skygge af sig selv, tager andre sites stille og roligt over. Redcat, som vist nok er skrevet, redigeret, osv. i Thailand, har lavet en lille sag om thai barpigers løgne. Løgne er måske hårdt nok, så i denne sammenhæng bruges betegnelsen "Hvide Løgne" (som kan blive kul sorte), noget der i øvrigt er brugt ikke mindst i alle de asiatiske lande. Oftest som en del af "tabe ansigt kulturen". Læs mere her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 12. Oktober, 2015 Hej igen. Jeg har lige skrevet en ny bredere version af teksten om hvide løgne... og keep face systemet.Læs mere her! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 12. Oktober, 2015 Hvorfor handler det så ofte om bar piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 13. Oktober, 2015 Har du læst teksten?Hvorfor handler det så ofte om bar piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 13. Oktober, 2015 Ja, og jeg ville læse den igen nu hvis din site var oppe. Jeg skulle mene det var muligt at skrive om "keep face" uden at nævne ordet barpige. Så jeg spørger igen: Hvorfor handler det så ofte om bar piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 13. Oktober, 2015 "Keep face" kulturen er jo over hele Fjernøsten, ikke mindst Kina og Japan. Når man ikke er en del af deres ansigtskultur, så "ser" de en ikke, fordi man er uden for deres "ansigtssystem". Har I ikke lagt mærke til det, når der kommer turister derfra? De ser ikke på én, man kunne lige så godt være en sten. Det er især udpræget blandt japanerne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 13. Oktober, 2015 De ser ikke på én, man kunne lige så godt være en sten.Det kunne da lige så godt være svenskerne du taler om der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 13. Oktober, 2015 Det kunne da lige så godt være svenskerne du taler om der. Ha ha ha. Er der ikke en svensk jente, der har haft et godt øje til dig på et tidspunkt? Måske du skulle tage offentlige transportmidler, hvor man får årstidens influenza og kan kigge på piger samtidigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 14. Oktober, 2015 "Keep face" kulturen er jo over hele Fjernøsten, ikke mindst Kina og Japan. Når man ikke er en del af deres ansigtskultur, så "ser" de en ikke, fordi man er uden for deres "ansigtssystem". Har I ikke lagt mærke til det, når der kommer turister derfra? De ser ikke på én, man kunne lige så godt være en sten. Det er især udpræget blandt japanerne.Gentleman and A scholar. Jeg kunne forstå din protest, hvis teksten havde været bragt i dit lokale kirkeblad, eller i et blad om haver eller biler. Men ThaiOaser og EG handler jo meget om thai massage og det som ligner. Og mange af læserne af både ThaiOaser og EG forbinder jo meget Thailand med massage og købesex. Og teksten er tænkt som en slags brugervejledning i mødet med massage og thai købesex. Derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg