Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været over og besøgte piger i NYT åben Brønshøj. Jeg ringet først og bestille en tid hos dem 1 time olie massage. Pigen hedder Lena som jeg fik massage af. Hun er rigtig god til at både give massage og alt det frække. Hun taler dansk  så det var rigtig godt for mig. Efter massage blev jeg spurgt om en dåse Cola så det var helt klat en rigtig god service. Mig og hende fik en rigtig god kemi sammen også. Jeg vil helt klart komme igen :).

Hilsen Thomas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du lagde et link, ville vi have en fair chance for at vide, hvem du talte om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været over og besøgte piger i NYT åben Brønshøj. Jeg ringet først og bestille en tid hos dem 1 time olie massage. Pigen hedder Lena som jeg fik massage af. Hun er rigtig god til at både give massage og alt det frække. Hun taler dansk  så det var rigtig godt for mig. Efter massage blev jeg spurgt om en dåse Cola så det var helt klat en rigtig god service. Mig og hende fik en rigtig god kemi sammen også. Jeg vil helt klart komme igen :).

Hilsen Thomas

Måske er det bare mig, men syntes mere anmeldelsen lyder som en reklame

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det bare mig, men syntes mere anmeldelsen lyder som en reklame

En ofte brugt frase om anmeldelser fra nybegyndere!

Prøv at uddybe din antagelse lidt mærmere.

Du kan have ret / du kan tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det bare mig, men syntes mere anmeldelsen lyder som en reklame

Havde det nu været en reklame, havde der nok været tilføjet et link, så folk var blevet gelejdet på vej – eller skulle der være et reklametrick, jeg skulle have overset?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik nu også den oplevelse som Zilaz beskriver. Link er måske udeladt, fordi brugeren ikke kunne finde udaf dette ?. Man kan ihvertfald spørge sig selv hvorfor der er mange Newbie anmeldelser, som er rosenrøde uden at komme nærmere ind på lige hvorfor massagen er så god og teksten er blottet for komma'er samt dårligt sprog brug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik nu også den oplevelse som Zilaz beskriver. Link er måske udeladt, fordi brugeren ikke kunne finde udaf dette ?. Man kan ihvertfald spørge sig selv hvorfor der er mange Newbie anmeldelser, som er rosenrøde uden at komme nærmere ind på lige hvorfor massagen er så god og teksten er blottet for komma'er samt dårligt sprog brug. 

Det trak da klart op, at der var en dåsecola bagefter ;)

Jeg mener at erindre, at man ikke kan linke før man har været igennem hele godkendelsesproceduren. Netop for at EG kan undgå at blive spammet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...