Hop til indhold
BdsmPar

GB med ny tøs

Recommended Posts

Nogle har måske læst vores anmeldelse om vores tidligere GB med ung petite tøs. I dag har vi en veninde med der aldrig har prøvet mere end 1 fyr af gangen og tænder voldsomt på tanken om at blive misbrugt af flere.

Det er kl 17.30-19.30 på Frederiksberg.

Skriv ved interesse på vores mail [email protected] :)

IMG_3991.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har måske læst vores anmeldelse om vores tidligere GB med ung petite tøs. I dag har vi en veninde med der aldrig har prøvet mere end 1 fyr af gangen og tænder voldsomt på tanken om at blive misbrugt af flere.

Tak til parret for et suverænt setup, en speciel tak til Tøs1+2, holy moly I var frække og hotte.

Der blev budt på cola, vand, "sandwich", 2-i-1 og smæk med videre :D:P

Der skete så mange frække ting at jeg stadig er høj af oplevelserne, jeg skal lige falde ned igen, jeg smiler stadig i skrivende stund (kl. 3.40)...

måske kommer der en beretning, hvis jeg får tid.

Thumbs up + et par klask, jeg er klar på at deltage igen  :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også en kæmpe tak herfra! - DAMN Nille og jeg nød enhvert sekund af oplevelsen! :razz:

Herren og de to tøser gjorde det fremragende og vi klingede øjeblikkeligt, så det helt virkede naturlig, men samtidigt mega frækt. Jeg kan på alle måde anbefale andre at hoppe på vognen en anden gang. ;-)

Nille og jeg kommer helt sikkert igen - de sandwich og to i en øvelser gør jo ikke sig selv! :grin:

ps : fuuuuck de var skønne, frække og hotte de to tøser. Enig Nille, vi er stadig MAX høje endnu! :razz:

pps: skriver måske et review, hvis jeg får tid senere på ugen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som rosinen i pølseenden vil jeg også gerne sige tak for et par super hyggelige og ikke mindst frække timer :-D

Der var sandwich, cumshoot, anal, fist, knald på kryds og tværs, plaskvåde misser og ikke mindst adskillige orgasmer til tøserne begge som leverede en pragt præsentation.. **Thumbs up ** herfra.

jeg joiner helt sikkert næste gang.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for Jeres svar og deltagelse. Det blev jo en helt forrygende aften med øjeblikkelig god kemi mellem alle parter :) Vi ser frem til at se Jer igen :)

 

Pigerne hilser og siger tak for de mange orgasmer som de begge fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...