Hop til indhold

Nogen der kender hende her hos Zensual?

Featured Replies

Skrevet

hende på nummer 4 er Cindy.. nr. 2 er vist ikke den samme som nr. 4???

Cindy er anmeldt flere gange herinde.

jeg har selv besøgt hende. hun er gudesmuk, meget ung og fræk... hun går meget op i mersalg, ok massage.

Hun var stærkt overrasket da jeg i første omgang ville vente og se om jeg ville have handjob eller nøgen massage... alle der spurgte efter hende var ude efter ekstra, var hendes melding.

hvis du har penge er det værd at prøve tror jeg.

Skrevet
  • Author

Jeg tror vi misforstår hinanden. Jeg mener hende på det store billede - det tæller jeg som billede nr. 1. Så er vi vel enige om at Cindy først dukker op på billede nr. 5?

Skrevet

Jeg tror vi misforstår hinanden. Jeg mener hende på det store billede - det tæller jeg som billede nr. 1. Så er vi vel enige om at Cindy først dukker op på billede nr. 5?

Den Anden pige er Geo, hun tilbyder rigtigt god massage, & HJ - ved ikke om hun tilbyder mere nu, hun har været i Thailand i længere tid, men er tilbage nu.. 

RIGTIGT god hård massage, godt HJ - det har jeg prøvet, hvis det er massage, så tag Geo, er det mere for at få FULD PAKKE så Cindy.

Men, hvis der er nogen der har fået FULD PAKKE med Geo, så høre vi gerne om det, er jeg sikker på ;-)

Skrevet
  • Author

Takker for tippet. Det lyder som om det var et forsøg værd under alle omstændigheder :grin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.