Hop til indhold
KF

'Grumpy old men...' tråden lukket?

Recommended Posts

Bingse's geniale tråd 'Grumpy old men...' er lukket af Ledvogteren, med begrundelsen 'Den her tråd er den rene børnehave'.

Nu var den tråd jo ved at blive et sted man kunne lukke lidt damp ud, uden at nogen kunne tage det alvorligt. . En 'fri-tråd' om man vil.  Ja det var jo faktisk hele meningen med tråden,  at her kunne man samle,  og frit poste al galde og fnidder. . Kort og godt en herlig tråd, med potentiale til at rydde andre tråde for 'støj'.

Med håb om at den samlede ledelse, drøfter og omgør Ledvogterens, måske, lidt misforståede afgørelse. 

Og et PS. til debattører i tråden; Det nytter jo selvsagt ikke at anmelde 'personangreb' i lige nøjagtig dén tråd. Det giver sig selv hvorfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

KF: Det kan vel næppe komme bag på dig at dit indlæg bliver anmeldt, når du kalder en anden debattør for: "Hjernedød". 

Når det er sagt, så synes jeg at ledvogter burde give en advarsel inden tråden blev låst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KF: Det kan vel næppe komme bag på dig at dit indlæg bliver anmeldt, når du kalder en anden debattør for: "Hjernedød". 

Når det er sagt, så synes jeg at ledvogter burde give en advarsel inden tråden blev låst.

Det er velkendt at Ledvogter er hurtig på aftrækkeren. Jeg synes det er ok i mange tilfælde for at lægge låg på optræk til ballade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers en fin tråd, kunne handle ind til aften, helt uden at snerre af den såkaldte betjening ved kassen i Netto. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg antog trådens præmis for givet. Her var brok, personfnidder, mudderkastning,  osv. frit..

Det var nok liige til den flinke side, alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fri-tråd skal stadig overholde EGs reglement, hvis man kan lave en tråd hvor mudderkastning er tilladt, omgås man reglementet !

Aah, nu var det jo åbenlys ironi og sarkasme over skævheder i hverdagen, og "mudderkastningen" var ret så indforstået. Det var brok over ingenting og alting i en humoristisk tone. Ledvogter har med sit eget lille brok-raid så lukket tråden, før end vi kunne nå at splejse til et par humorbriller, som han kunne læse den gennem. Ærgerligt.

Og hold så til højre..!!

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft hvor er det ringe!
Så kommer der en tråd, hvor man kan tillade sig at være en sur gammel gnavpot.
Og så kommer en af "de grønne slagtere" og lukker tråden. Møg ærgerligt. (sarkasme kan forekomme)

God weekend røvhuller ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hold kæft hvor er det ringe!
Så kommer der en tråd, hvor man kan tillade sig at være en sur gammel gnavpot.
Og så kommer en af "de grønne slagtere" og lukker tråden. Møg ærgerligt. (sarkasme kan forekomme)

God weekend røvhuller ;)

 

Up yours :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi


Og så kommer en af "de grønne slagtere" og lukker tråden.

 

Man kunne jo oprette en Vol 2, og så forsøge at undgå, at den Lede Vogter blander sig... 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo oprette en Vol 2, og så forsøge at undgå, at den Lede Vogter blander sig... 8-)

Det kan du nok ikke undgå, jeg tror han er P-vagt i sit civile liv ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aah, nu var det jo åbenlys ironi og sarkasme over skævheder i hverdagen, og "mudderkastningen" var ret så indforstået. Det var brok over ingenting og alting i en humoristisk tone. Ledvogter har med sit eget lille brok-raid så lukket tråden, før end vi kunne nå at splejse til et par humorbriller, som han kunne læse den gennem. Ærgerligt.

Og hold så til højre..!!

Mvh,

/Gina.

Lige nøjagtig som du beskriver det her, det har aldrig været min mening at den skulle bruges til personangreb eller som gabestok,  men som et hyggeligt lille frirum til brok og med et glimt i øjet kunne man så ha inviteret dem med brok herovre fra de andre tråde :D 

Hold til høje og drop din mobil når du er sammen med andre, din selvoptagede egoist :D 

 

PS.

Haha gerog,  de grønne slagtere :D

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du nok ikke undgå, jeg tror han er P-vagt i sit civile liv ;) 

Har han også et sådant? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft hvor er det ringe!
Så kommer der en tråd, hvor man kan tillade sig at være en sur gammel gnavpot.
Og så kommer en af "de grønne slagtere" og lukker tråden. Møg ærgerligt. (sarkasme kan forekomme)

God weekend røvhuller ;)

 

Lige nøjagtig som du beskriver det her, det har aldrig været min mening at den skulle bruges til personangreb eller som gabestok,  men som et hyggeligt lille frirum til brok og med et glimt i øjet kunne man så ha inviteret dem med brok herovre fra de andre tråde :D 

Hold til høje og drop din mobil når du er sammen med andre, din selvoptagede egoist :D 

 

PS.

Haha gerog,  de grønne slagtere :D

 

 

 

Heureka! Det er der de tidliger moderatore er blevet af! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft hvor er det ringe!
Så kommer der en tråd, hvor man kan tillade sig at være en sur gammel gnavpot.
Og så kommer en af "de grønne slagtere" og lukker tråden. Møg ærgerligt. (sarkasme kan forekomme)

God weekend røvhuller ;)

 

.... Grønne grise :lol: god efterårsferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den øjeblikkelige afsporing af denne feedback til moderator teamet, og herunder omdannelse til "Grumpy old men  v.2", viser tydeligt brugernes ønske og behov, for en sådan 'lukke damp ud' tråd.

Kom, lad os oprette 'Dampskibet', som et subforum under 'hyggesnak' , hvor Anmeld funktionen er deaktiveret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Altså den Ledvogter, han er lidt vaks ved leddet, men faktisk synes jeg nu han gør´et meget godt. Han kan jo ikke gøre ved han kommer så hurtigt :) 

 

oooooooooooooooog hvem vogter leddet hos en ledvogters datter, mens a ledvogteren går og vogter led? 

og hvem pisker fløden hos en ismagers datter, mens a ismageren står og laver is?

og hvem knalder ruden hos en glarmesters datter, mens a glarmesteren går og ordner glas?

og hvem banker røven på en bankrøvers datter, mens a bankrøveren går og røver bank? 

 

Og så videre, og så videre :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

En fri-tråd skal stadig overholde EGs reglement, hvis man kan lave en tråd hvor mudderkastning er tilladt, omgås man reglementet !

Det bliver Christiania om igen :P

Hvad satan har i startet en Hash klub uden jeg er inviteret???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...