Hop til indhold
T.Hansen47

Stella i Svendborg

Recommended Posts

Der er kommet en ny pige på Kongebakken :)

Jeg var lige et smut forbi for at se om der skete noget, og fandt en dejlig tøs der var ved at indrette sig.

En nydelig meget mørk pige der taler fint engelsk. Desværre går der nok en dag eller 2 før hun får lavet annoncer, så jeg kan ikke gi et link.

Men, hun kalder sig Stella og jeg skal hilse og sige at hun er en kælen og sexglad pige :) Der bare sidder og venter på i vil besøge hende, allerede fra i aften.

TLF : 7183 4810

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der mere end ét sted i Svendborg, for lige pt (ifølge EB) så er der to andre forskellige mørke piger på øen. Den ene kalder sig Dejligecamila og står under Odense/Svendborg, og skulle ha store bryster (intet billede). Den anden Sheilamoon og står under Fyn/Svendborg (slank pige). Men måske er det andre steder i Svendborg omegn? :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, der er mere end et sted i Svendborg hvor man kan møde piger.

Camila er en lækker lille sag på kongebakken ( samme sted som Stella ) som jeg har mødt og synes er superdejlig, men ikke kan anmelde for jeg ikke har leget med hende.

Sheilamoon holder til et sted omkring Ørbækvej ( har der engang stået i en annonce ) men jeg har ikke besøgt hende. Hun har dog også gode anmelselser.

Ud over disse besøges Svendborg også regelmæssigt af Christina og Siljenips, og de må jo også have steder, som jeg heller ikke kender til.....

Så man kan vel sige at pigerne er ved at få øje på Sydfyn, alle andre provinsbyer har haft steder længe, så jeg synes bare det var på tide :)

Pigerne på kongebakken er begge 2 barmfagre med gode strutnumser.

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, der er mere end et sted i Svendborg hvor man kan møde piger.

Camila er en lækker lille sag på kongebakken ( samme sted som Stella ) som jeg har mødt og synes er superdejlig, men ikke kan anmelde for jeg ikke har leget med hende.

Sheilamoon holder til et sted omkring Ørbækvej ( har der engang stået i en annonce ) men jeg har ikke besøgt hende. Hun har dog også gode anmelselser.

Ud over disse besøges Svendborg også regelmæssigt af Christina og Siljenips, og de må jo også have steder, som jeg heller ikke kender til.....

Så man kan vel sige at pigerne er ved at få øje på Sydfyn, alle andre provinsbyer har haft steder længe, så jeg synes bare det var på tide :)

Pigerne på kongebakken er begge 2 barmfagre med gode strutnumser.

 

Tak for god respons :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man komme lidt nærmere ind på hvor på Kongebakken stedet ligger ?

Er lokal og det betyder derfor meget for mig hvor "diskret" det er - både indgang og parkering :-) 

P.M afsendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man komme lidt nærmere ind på hvor på Kongebakken stedet ligger ?

Er lokal og det betyder derfor meget for mig hvor "diskret" det er - både indgang og parkering :-) 

Hvis du er lokal så lad bilen stå og GÅ derhen. Så slipper du for et af problemerne. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej
Fredag og lørdag var der to piger på kongebakken. En lille fiks "mulat-lignende" og en der var noget højere og meget mørk. I hvert fald i mørket.
Havde lige en hyggestund med den lille af dem. Hun kunne stort set ikke en bjælde engelsk og da slet ikke dansk. Men hun kunne da sutte den stiv og vidste hvor den derefter skulle hen. :-) Lækker fast lille krop, ikke så store men dejlige bryster, stram fisse og ellers sød nok. Fik hvad jeg betalte for (sex og ikke samtaleterapi). Ellers ikke så meget at sige til det. Gentagelse: Næppe med mindre jeg er tilstrækkelig liderlig og hun er den eneste der er der.
Der imod har jeg været et par gange hos "mokkaskønheden" Sheilamoon og der kommer jeg helt sikkert igen hvis muligheden byder sig. Rigtig sød og "serviceminded" pige. Ikke så stor, fin krop og ser ret sød ud uden dermed at være overdådig. Men man får en rigtig god betjening og hun kigger ikke på uret. Men ved selvfølgelig ikke om der ville blive hamret hårdt på væggen hvis det tager for lang tid, men sådan virkede det ikke på mig. Og så lige et stort plus: Hun er dansker og er derfor til at tale med. Synes nu det er rart at man kan snakke lidt også, og hun er absolut snaksalig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha, jeg har bekendte, der bor i to forskellige huse på Kongebakken, så for mig bliver det svært at være diskret, hvis jeg kommer luskende på fortovet.

Men at parkere ved Føtex er selvfølgelig ikke noget problem.

Men jeg tænder meget på mulatfisse, så det kunne være jeg skulle tage mig sammen.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du spørger mig skal du ikke til Kongebakken for at få den bedste mulatfisse. Besøg Sheila Moon og mærk hendes dejlige mund, stramme fisse og dejlige væsen, så har du det rigtigt godt bagefter. Hendes priser er også absolut rimelige. Og igen - så snakker hun dansk. Ikke at jeg har noget mod de gp'er der ikke gør, men synes bare stadig det er en stor fordel at man kan snakke med dem - ikke mindst så man undgår misforståelser.
Og for lige at præcisere så er Sheila moon ikke på Kongebakken. Og om hun er mulat ved ikke ikke, men det ligner hun... ;-)

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...