Gæst Skrevet 8. Oktober, 2015 (edited) Det bliver en lille hyggelig seance med en amatør pige der prøver dette for første gang.Hun er pæn og alm. pige på 39 174 cm og 72kg. En pæn c-skål og gode stænger og røv.Hun er til meget af det hele og tænder på både sæd, anal og tanken om mange fyre omkring hende.Det kommer til at foregå i Aalborg S i morgen fredag kl 9 og koster 1200 pr snude i den tid det nu vare, incl alt!Send pb for tilmelding. Kan være helt anonymt Redigeret 8. Oktober, 2015 af Slemmert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2015 Jeg kan lige tilføje til beskrivelsen at hun er norsk, men har boet her i 5 år, så hun snakker 100% dansk. Grønne øjne og mellem blond hår. Ingen tatoos, glatbarberet og 100% naturlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 8. Oktober, 2015 Lige kort nok responstid til at jeg kan deltage. Men det lyder skisme frækt.Når du skriver "den tid det nu varer", hvad menes der så. Det er et udsagn som jeg tænker kan tolkes på ret mange måder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Icemand Skrevet 9. Oktober, 2015 hvordan gik det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 9. Oktober, 2015 Ditto her. Ville også gerne have deltaget, men nåede det ikke ........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Oktober, 2015 Det blev aflyst.. men vi laver noget en anden dag.. :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hybris Skrevet 12. Oktober, 2015 Ja da. Snart ikke ?Jeg er med. Og jeg kan evt. lægge lokaler til .... ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg