Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=taralatina
 ennu en anbefaling af taralatina

var kØrt fra http://side6.dk/resultatside/?q=happyhouse efter at have ringet med hende hvor hun ringer til mig fler gange mØder jeg hende flot pige

men da det kom til penge var hun i mine Øjne grisk 20min op til 1000kr800 plus 200 hvis blow uden da jeg siger 500,,, spØr hun hvofor jeg kom der hvis jeg ingen penge har

kØre der fra. hun tilbyde at hun da mÅske godt ku gi mig et bloww i 10min for 500 med kodom ,,der hade jeg  midste al lyst til hende

jeg viste jeg ku fÅ det .jeg ville, på frederikshavnvej 425 de reklamere med priser der passer min tegnepung

hade set spÆende billider fra ugiltvej 568 så stoppede for at tjekke det ud. var fØr blevet skuffet

det var godt nok ikke pigen. falske billider igen  ---men stor smilende sØd slank lille mØrk glØdet pige der lidt cenerdt bØd mig indefor

smilende kom vi ind i vÆrelse og jeg fik menykort i hånden ku se prisene var blevet justeret lidt ned siden jeg var der sidst

sagde til hende som det var at jeg kun hade 500 og Ønskede blow og dansk det godkendte hun med det samme , penge skifter hÆnder og smilende går hun lige 2min

komme igen og vi liger os på sengen lidt kÆlen hvor jeg kysse bryster og kÆler også hende imellem benende hun begynder at slikke mig til min glÆde uden altså superfransk

der blir bare en super oplevelse  ---jeg går efter en halv time med smil på lÆber det var i sØndag er siden drage der ud både mandag og onsdag

mest fordi hun sage allerde om sØndagen at hun kun blev til  torsdag aften har virkli nydt hende sØd og smillende hver gang og fin fast pris  

nyd hende i KOLLliNG som hun siger hun skal til    

 tak her fra 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der har vÆret bodel i mange år.på fredrikshavnsvej 425 frederikshavn. der var en sØd og ung africaner sidste gang jeg var der i foråret

Del dette indlæg


Link til indlæg

...vÆret.. kØrt... mÅske... 

Jeg er forundret over hvordan du har fået din pc, tablet, telefon, til at skrive alle danske special bogstaver med STORT? (Æ-Ø-Å).

Dén er da ny :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...