Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde spændinger og blokeringer både hist og pist - især pist. 

Et probat middel er thaimassage. Et af ynglingsstederne blev kontaktet, og en aftale blev indgået. Desværre var min yngling sygemeldt, så jeg sagde pænt ja tak til en stand in. 

 

Kl 10 nul dut, ringede jeg på, og en sød pige, med et lidt forbeholdent smil, åbnede. 

Hun hedder Naam oplyste hun. Nu er der en del garvede århusianske thaifans der begynder at få kriblen i Region Syd. Nej, det er ikke den Naam, hun kommer vist først om et års tid. 

Men denne Naam er nu også meget sød. Hun ser ud til at være først i 30´erne, så hun er jo nok tæt på 40. Noget af det tykkeste sorte hår jeg nogensinde har nusset med, lidt buttet krop, pæn barm og lidt mave, hvor der har været en baby i :) 

Jeg fandt ud af det forbeholdne smil skyldes hun er lidt genert over en tandbøjle. 

Surprice, hun giver en rigtig god massage. Liggende på maven, og et sted mellem at falde i søvn, og sige av, begynder hun at lege med hele bagpartiet, incl kronjuvler med vedhæng. Der er blide negle overalt. Namss. 

Mere massage, og så lidt mere kradseri. Det er altså godt. 

Den gamle bliver vendt rundt, og massagen fortsætter. En langsomt og kort massage af den lille elsker, og vi aftaler konditionerne for resten af tiden. Hun smutter ud, bader og henter kondom. Kommer ind og kjolen smutter af, intet undertøj ;) Hun har en lækker blød busk, som stadig er fugtig efter badet. Lidt body to body, med de små bryster, gummi blow, en lang slikketur til hende - det tænder nu engang mig - og hun holder mig godt fast. Fine lyde - ægte? Jeg er tæt på at tro det. Der bliver i al fald meget vådt, da de høje lyder kommer fra hende. 

Lille pause, hvor vi kæler, men hun kysser ikke - ike mig i al fald. Hun skubber sig ind under mig, og langsomt bliver vi koblet sammen. Dejligt, godt med lyd fra os begge, hendes arme og ben klamret rundt om mig. Lidt senere en hånd på min mås, takten skal op og anslaget forøges i styrke, forstår jeg. 

 

Hun er absolut værd at besøge. Forvent dog lidt generethed, reservation, og at det hele foregår lidt efter en plan hun har for et besøg. Men hun smager rigtig godt, og hun er blid, rar og dygtig til at opildne. Forvent dog ikke GF eller tæt nærvær. 

 

Pris: Som altid i Hedmansgade, standard Århus plus 200. 

Det kan også godt være hun hedder Nang eller noget der omkring, det er ikke nemt at høre og forstå når munden ikke bliver åbnet pga generthed. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Fint du havde en god oplevelse, men du skriver at prisen som altid var standard plus 200 kr. Det er den ikke altid har jeg oplevet, der er nogen der forsøger med meget højere priser hvor de starter med kr 1800 for den fulde pakke, formentlig når Mutter er ude af huset, som det et sket før dernede fra daværende flere forskellige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint du havde en god oplevelse, men du skriver at prisen som altid var standard plus 200 kr. Det er den ikke altid har jeg oplevet, der er nogen der forsøger med meget højere priser hvor de starter med kr 1800 for den fulde pakke, formentlig når Mutter er ude af huset, som det et sket før dernede fra daværende flere forskellige piger.

Nu er mutter aldrig rigtig ude af huset :) Jeg har aldrig set de priser du oplevede sidst du var der, ikke hos nogen af pigerne. Heller ikke dem med lidt krøllet hår ;) 

Men surt for dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Nu er mutter aldrig rigtig ude af huset :) Jeg har aldrig set de priser du oplevede sidst du var der, ikke hos nogen af pigerne. Heller ikke dem med lidt krøllet hår ;) 

Men surt for dig. 

 

Der var en periode hvor pigerne kørte med kr 1500 i lang tid, det er vel beskrevet herinde også i mange indlæg fra mange brugere, der var Mutter på ferie, derfor kunne pigerne gøre det, så dengang var hun vist rigtig ude af huset. Før det skete havde Pen og andre lavet det samme nummer også når Mutter var væk. Derfor var det jo nærliggende at tro at historien gentog sig ;)

Det var nu ikke surt for mig for massagen til kr 300 var jo god og jeg betalte jo ikke de 1800 kr ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en periode hvor pigerne kørte med kr 1500 i lang tid, det er vel beskrevet herinde også i mange indlæg fra mange brugere, der var Mutter på ferie, derfor kunne pigerne gøre det, så dengang var hun vist rigtig ude af huset. Før det skete havde Pen og andre lavet det samme nummer også når Mutter var væk. Derfor var det jo nærliggende at tro at historien gentog sig ;)

Det var nu ikke surt for mig for massagen til kr 300 var jo god og jeg betalte jo ikke de 1800 kr ;)

 

Ja jeg har godt læst det, men blot aldrig selv oplevet det. 

Mange thaiklinik ejere lejer deres lokaler ud når de tager på ferie, og så kan alt jo ske :) også at klinikker pludselig lukker i nogle uger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja jeg har godt læst det, men blot aldrig selv oplevet det. 

Mange thaiklinik ejere lejer deres lokaler ud når de tager på ferie, og så kan alt jo ske :) også at klinikker pludselig lukker i nogle uger! 

Jeg oplevede det faktisk heller aldrig med Pen en eneste gang men andre gjorde, men jeg var også stamkunde hos hende før hun startede på det dengang. Konkluderede derfor for mig selv dengang at det måtte være årsagen, at hun kun gjorde det overfor nye kunder men det var så hendes valg. Men faste kendte kunder fik en anden pris end andre åbenbart.

Alt kan ske, uanset om klinikken er udlejet eller ej.

Men tilbage til din anmeldelse, så dejligt at du havde en god oplevelse med Naam og at hun tog "standardprisen" på det sted som er 1200 selvom det var dit første besøg hos hende ;)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse 

off topic skal ikke spolere en velskrevet anmeldelse 

anna dernede har også en gang præsenteret mig for 1800kr mens  Mutter var i butikken. Men nu er det standardpris. Hun gider ikke lave 300kr flere gange når hun ved at hun er lækker. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Fin anmeldelse 

off topic skal ikke spolere en velskrevet anmeldelse 

anna dernede har også en gang præsenteret mig for 1800kr mens  Mutter var i butikken. Men nu er det standardpris. Hun gider ikke lave 300kr flere gange når hun ved at hun er lækker. 

Venligst 8000

De 1800 er ikke standardpris hos Anna heller, da jeg besøgte hende. Det var der hun startede inden hun selv gik lidt ned i pris. Jeg reagerede fordi der stod at

1200 som altid er standardprisen på stedet

i anmeldelsen.

Hvis der står noget i en anmeldelse som kan nuanceres så folk får en bedre opfattelse og forventning af hvad der venter dem så er det vel ok at skrive det, så folk ikke falder bagover hvis de tror at standardprisen er 1200 for husets piger, når virkeligheden nu faktisk er en anden. :)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...