Hop til indhold
PerZ

Ditte, Søborg

Recommended Posts

Gæst

Nej men er du gal det lyder frækt!!! De ser jo vildt godt ud begge to! Jeg lytter lige med her. Ærgerligt jeg ikke har mulighed i dag! De 2 skal da prøves!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, så lærte jeg det (o:

Ærgerligt, at det var i dag. Kunne de ikke lige vente en dag med at shoppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

2000 for et blow af en af dem.

Typisk unge lykkeriddere...

Hvor står det?? Jeg kan kun se at der står: Ikke under 2000! Der står intet om at det kun er blow.

Redigeret af Steven85

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor står det?? Jeg kan kun se at der står: Ikke under 2000! Der står intet om at det kun er blow.

En af mine venner har skrevet med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

De er sku lidt dyre og temmeligt useriøse, har testet lidt med tøsen Ditte.

Det er svært at få en aftale og du kan ik regne med den holder ;(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa !

Jeg har været lidt i sms kontakt og nu på tlf for en aftale og tjaaa , Hold nu kæft ;-)   

2 tudser for en time, den var jeg med på, hvis hun er så sprød og lækker, men kr.500,- extra for super og kr.5000,- for dem begge i een time, spurgte så hvordan de dog var kommet frem til de beløb og fik så at vide på bedste københavner drengepige jargon,at de kender nogen, de priser er meget rimelige,og så blev forbindelsen afbrudt ;-) tjaa jeg så mere et touch of class for mig,men NEJ !!

 

                                                                                                                Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...