Hop til indhold
Jydesex

Nilla i Rødekro

Recommended Posts

Hej forum. Er der nogen der kender hende her fra Rødekro???

Sakset fra AL:

Hejsa er en erotisk buttet pige på 42 der tilbyder varm, frække kærlig sex højde 158 vægt 78 har store naturlige bløde bryster mellem langt rødt hår og brune øjne . billede kan jeg sende på sms . Tilbyder fransk uden gummi , sex og anal med prisen er 500 og det er inkl alle 3 ting efter ønske knus nilla

 

Lyder lovende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Jeg har ikke været der, og nedenstående er alene baseret på personlige erfaringer.

Voksne piger der tilbyder flere former for sex til en så billig pris er tit for utiltalende, for ubegavede og/eller åbenlyst uengagerede. Men der er guldkorn ind i mellem,

Håber du tager derhen og giver en reel tilbagemelding herinde. Hvis du kan sandsynliggøre at jeg tager fejl, kommer hun på "to see"-listen med det samme. Og husk nu, det er helt ok at vende i døren med en høflig og respektfuld undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os kalde hende naturlig våd.

netop hjemkommet efter at jeg skulle have undersøgt professorens påstand. startede med at sms lidt frem og tilbage, fik tilsendt nogle billeder, jo der står jo "erotisk buttet", ja men så havde hun jo advaret om at hun ikke var åleslank, herefter ringe for at aftale et tidspunkt, vel vidende at jeg kunne da bare gå igen, stemmen lød da meget sød og naturlig, så aftalen lød klokken 19.00.

fik hendes adresse, et rækkehus omkring Rødekro, vil ikke komme ind på mere, fandt det hurtigt, blev modtaget og ført lidt tilbage, før et kys, inde i legerummet, blev det til mere, jo hun nyd det, og blev mere ophidset, så jeg måtte hjælpe kjolen af hende, mens hun hjalp mig, så blev der til mere skøn slikketur fra hende, inden hun spugte om jeg hade lyst til at kneppe hende med en lidenskabelig stemme, det skulle ikke siges to gange, og det var tydeligt hun nød det.

efter vi begge var kommet, blev der tid til at ligge og kæle, inden hendes fisse skulle fingerkneppes, så den blev godt og grundig våd igen, så en tur til sjoveren, som hun forsøgte med stor iver at få på højkant igen, men han ville kun halvstiv.

stedet, lidt rodet i hyggerum, privat sted
tiden, var der 35 minutter, men god tid
engagement, meget stor
om jeg kommer igen, og gerne en time,

en ægte ven

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os kalde hende naturlig våd.

netop hjemkommet efter at jeg skulle have undersøgt professorens påstand. startede med at sms lidt frem og tilbage, fik tilsendt nogle billeder, jo der står jo "erotisk buttet", ja men så havde hun jo advaret om at hun ikke var åleslank, herefter ringe for at aftale et tidspunkt, vel vidende at jeg kunne da bare gå igen, stemmen lød da meget sød og naturlig, så aftalen lød klokken 19.00.

fik hendes adresse, et rækkehus omkring Rødekro, vil ikke komme ind på mere, fandt det hurtigt, blev modtaget og ført lidt tilbage, før et kys, inde i legerummet, blev det til mere, jo hun nyd det, og blev mere ophidset, så jeg måtte hjælpe kjolen af hende, mens hun hjalp mig, så blev der til mere skøn slikketur fra hende, inden hun spugte om jeg hade lyst til at kneppe hende med en lidenskabelig stemme, det skulle ikke siges to gange, og det var tydeligt hun nød det.

efter vi begge var kommet, blev der tid til at ligge og kæle, inden hendes fisse skulle fingerkneppes, så den blev godt og grundig våd igen, så en tur til sjoveren, som hun forsøgte med stor iver at få på højkant igen, men han ville kun halvstiv.

stedet, lidt rodet i hyggerum, privat sted
tiden, var der 35 minutter, men god tid
engagement, meget stor
om jeg kommer igen, og gerne en time,

en ægte ven

 

fik du alt det for 500 kr ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Øv annoncen er ikke på mere... nogen der har hendes nr og vil sende det på post...? Så ville en meget klar fyr blive glad... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ægteven skrev, den 10/8/2015 at 18:46:

ja men det gjorde jeg da, ellers havde jeg ikke gidet skrive det, så pas godt på hende.

 

Kan du give mig hendes nummer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ægteven skrev, den 7/10/2015 at 20:55:

Lad os kalde hende naturlig våd.

netop hjemkommet efter at jeg skulle have undersøgt professorens påstand. startede med at sms lidt frem og tilbage, fik tilsendt nogle billeder, jo der står jo "erotisk buttet", ja men så havde hun jo advaret om at hun ikke var åleslank, herefter ringe for at aftale et tidspunkt, vel vidende at jeg kunne da bare gå igen, stemmen lød da meget sød og naturlig, så aftalen lød klokken 19.00.

fik hendes adresse, et rækkehus omkring Rødekro, vil ikke komme ind på mere, fandt det hurtigt, blev modtaget og ført lidt tilbage, før et kys, inde i legerummet, blev det til mere, jo hun nyd det, og blev mere ophidset, så jeg måtte hjælpe kjolen af hende, mens hun hjalp mig, så blev der til mere skøn slikketur fra hende, inden hun spugte om jeg hade lyst til at kneppe hende med en lidenskabelig stemme, det skulle ikke siges to gange, og det var tydeligt hun nød det.

efter vi begge var kommet, blev der tid til at ligge og kæle, inden hendes fisse skulle fingerkneppes, så den blev godt og grundig våd igen, så en tur til sjoveren, som hun forsøgte med stor iver at få på højkant igen, men han ville kun halvstiv.

stedet, lidt rodet i hyggerum, privat sted
tiden, var der 35 minutter, men god tid
engagement, meget stor
om jeg kommer igen, og gerne en time,

en ægte ven

 

Hej vil gerne prøve hende. Må jeg få hendes nummer?

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
ægteven skrev, den 7/10/2015 at 20:55:

Lad os kalde hende naturlig våd.

netop hjemkommet efter at jeg skulle have undersøgt professorens påstand. startede med at sms lidt frem og tilbage, fik tilsendt nogle billeder, jo der står jo "erotisk buttet", ja men så havde hun jo advaret om at hun ikke var åleslank, herefter ringe for at aftale et tidspunkt, vel vidende at jeg kunne da bare gå igen, stemmen lød da meget sød og naturlig, så aftalen lød klokken 19.00.

fik hendes adresse, et rækkehus omkring Rødekro, vil ikke komme ind på mere, fandt det hurtigt, blev modtaget og ført lidt tilbage, før et kys, inde i legerummet, blev det til mere, jo hun nyd det, og blev mere ophidset, så jeg måtte hjælpe kjolen af hende, mens hun hjalp mig, så blev der til mere skøn slikketur fra hende, inden hun spugte om jeg hade lyst til at kneppe hende med en lidenskabelig stemme, det skulle ikke siges to gange, og det var tydeligt hun nød det.

efter vi begge var kommet, blev der tid til at ligge og kæle, inden hendes fisse skulle fingerkneppes, så den blev godt og grundig våd igen, så en tur til sjoveren, som hun forsøgte med stor iver at få på højkant igen, men han ville kun halvstiv.

stedet, lidt rodet i hyggerum, privat sted
tiden, var der 35 minutter, men god tid
engagement, meget stor
om jeg kommer igen, og gerne en time,

en ægte ven

 

Må jeg få hendes nummer. Jeg vil vende tilbage når jeg møde hende.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetman skrev, for 6 timer siden:

Vil nogle være sød og give mig hendes nummer i min privat besked?

Nu må du ikke tage det ilde op, men du er da godt nok lige lovlig ivrig efter at komme i kontakt med hende;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43 skrev, den 10/10/2015 at 20:00:

Øv annoncen er ikke på mere... nogen der har hendes nr og vil sende det på post...? Så ville en meget klar fyr blive glad... 

Hej har du hendes nr ? Vil du del det med mig?

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 2 minutter siden:

Nu må du ikke tage det ilde op, men du er da godt nok lige lovlig ivrig efter at komme i kontakt med hende;)

Vil du del henedes nr med mig, så vil jeg gerne opleve hende imorgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetman skrev, Lige nu:

Vil du del henedes nr med mig, så vil jeg gerne opleve hende imorgen.

Jeg har ikke hendes nummer, og må indrømme hvis jeg havde, så ville jeg ikke dele det. Du virker en kende desperat. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke hendes nummer, og må indrømme hvis jeg havde, så ville jeg ikke dele det. Du virker en kende desperat. :)

Ja, det må man sige :-o  For en 4 1/2 år gammel annonce!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...