Hop til indhold

Recommended Posts

jeg vil meget gerne høre om Daniella fra Randers stadig er aktiv det er lidt trist at en pige som hende er stoppet hvis hun er det håber der er nogen der ved noget så jeg håber at der er nogle der vil sende et svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil meget gerne høre om Daniella fra Randers stadig er aktiv det er lidt trist at en pige som hende er stoppet hvis hun er det håber der er nogen der ved noget så jeg håber at der er nogle der vil sende et svar 

nu er hun studerende, og hvis hun har travlt på studiet, så kan det være derfor hun ikke har været aktiv i et stykke tid.

hun holder nok bare pause imens hun er flittig på studiet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daniella er en dejlig pige. Meget dejlig. Mon dog hun er stoppet. Men jeg kan ikke svare dig. For jeg ved det ikke. Men måske ved andre det. Lad os håbe det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske hun har skifter navn?;)

Der er ihvertfald en ny pige som minder meget om hende på billeder og annonce, og tager imod besøg de samme steder.. 

I må selv kigge omkring efter hende, da der jo sikkert er en grund til hun har skiftet, hvis det er tilfældet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...