Hop til indhold

Hvor kan sexkunde/gæst oprette annoncer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg overvejer at oprette en annonce, som indeholder en beskrivelse af det jeg søger hos en pige/kvinde, der sælger sex. Baggrunden er, at jeg har haft et par dårlige oplevelser på det seneste og tænker derfor, at jeg kan opnå en bedre forventningsafstemning inden mødet ved at oprette en annonce, som indeholder mine krav til bl.a. alder, udseende, personlighed, værdier og seksuelle præferencer. 

Jeg mener, at jeg kan huske noget om at annoncelight tilbyder denne mulighed. Er det korrekt forstået?

Findes, der lignende sites, der tilbyder denne mulighed? 

Hvis der er nogle, som har erfaringer med at søge på denne måde, så vil jeg også gerne høre fra dem. Jeg vil også gerne høre om pigerne herinde læser og svarer på den type annoncer, hvor det altså er mand (eller kvinde), som tilbyder penge for sex og ikke omvendt. 

P.S. Jeg beklager, hvis det her emne har været debatteret før, men har forsøgt at søge på det uden held.

Redigeret af troldmanden

Skrevet

Jeg overvejer at oprette en annonce, som indeholder en beskrivelse af det jeg søger hos en pige/kvinde, der sælger sex. Baggrunden er, at jeg har haft et par dårlige oplevelser på det seneste og tænker derfor, at jeg kan opnå en bedre forventningsafstemning inden mødet ved at oprette en annonce, som indeholder mine krav til bl.a. alder, udseende, personlighed, værdier og seksuelle præferencer. 

Jeg mener, at jeg kan huske noget om at annoncelight tilbyder denne mulighed. Er det korrekt forstået?

Findes, der lignende sites, der tilbyder denne mulighed? 

Hvis der er nogle, som har erfaringer med at søge på denne måde, så vil jeg også gerne høre fra dem. Jeg vil også gerne høre om pigerne herinde læser og svarer på den type annoncer, hvor det altså er mand (eller kvinde), som tilbyder penge for sex og ikke omvendt. 

P.S. Jeg beklager, hvis det her emne har været debatteret før, men har forsøgt at søge på det uden held.

Scor, SD

Skrevet

Scor, SD

Har prøvet, men kun meget få gode erfaringer på SD og ingen gode på scor.dk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.