Hop til indhold

Recommended Posts

Tja der har jo været skrevet meget om hende, og da vejen alligevel kom til området tænkte jeg at jeg måtte gøre min egen erfaring. Anmeldelser er gode guides, men smag og behag kan jo være forskellig.

Men jeg må tilsluttede mig det lystige kor her inde, for hold da helt op hvor er hun en sprudlende personlighed med en fantastisk service.

Ankommer til adressen og bliver modtaget med et stort smil og lidt small talk. Der er meget rent og pænt, god plads og ingen hastværk. Bliver tilbudt et bad (god stil) som jeg snupper. Kommer tilbage til rummet hvor Rox nu ligger nøgen på den store seng og leger lidt med sig selv.

Jeg hopper hurtig med i legen og i løbet af den næste halve time står den på superfransk, 69, både blød og lidt hårdere sex i forskellige stillinger - hun kan virkelig bevæge hofterne og underlivet i rytmer der går lige i potensen.

Efter ca en halv time (igen ingen hastværk) blev ladningen skudt ud over hende, og jeg kunne roligt pakke sammen med et smil på læben.

Det et måske ikke det bedste knald jeg har købt mig til, men det ligger nok i top fem.

Hvad betaler man for sådan en halv time, 700kr - hvilket måske gør det til det bedste knald til prisen.... så en klar anbefaling her fra, og helt sikkert en gentagelse af succesen....

Jeg kan ikke lige linke fra min mobil her, men der findes mange input om Rox her inde og ellers søg Roxana på div sider så dukker hun op!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...