sofus 2 63 Skrevet 5. Oktober, 2015 Er det nogle gode steder i Esbjerg hvor det er danske piger til noget godt sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 5. Oktober, 2015 Det står slægt til, der er ingen steder mere. Med danske piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg tror vores allesammens Bly slår sine folder der nu - på gæstevisit... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 Jeg tror vores allesammens Bly slår sine folder der nu - på gæstevisit...Det er korret. Men jeg er kun til MEGA dårlig sex, så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 6. Oktober, 2015 (edited) Det er korret. Men jeg er kun til MEGA dårlig sex, så. Ja det er ikke kun på stranden i esbejrg der kan findes søstjerner...... Redigeret 6. Oktober, 2015 af DETH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Oktober, 2015 Ja det er ikke kun på stranden i esbejrg der kan findes søstjerner...... Du får snart tæsk, med en våd Berlinger! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 6. Oktober, 2015 Du får snart tæsk, med en våd Berlinger! Kan det blive med en jyskevestkyst? Det passer ligesom bedre til omgivelserne 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg