Hop til indhold
Bing

Grumpy old men! og Gina :) faktisk alle piger og mænd i alle aldre ;)

Recommended Posts

Værsgo! Her er en tråd, til alle de brokkehoveder, der stort set kun bidrager med negative kommentarer, nu kan i bare skrive her, her må i også brokke Jer over hinanden og til hinanden, så slipper i for at læse alt der bliver skrevet igennem for at finde et sted at brokke jer. 

Alle andre er så velkomne til at gøre opmærksom på denne tråd, hvis man lige skriver deres navn her får de jo besked i ringklokken :D

Held og lykke! 

 

Redigeret af Bing
På grund af Brok brok brok :D
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm

Det bliver en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tråd.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pisse træt af at den monteringsvildledning der fulgte med min nye garageport, var/er så mangelfuld, at det tog mig en halv dag mere end planlagt at få lortet sat op !!!!!

.....og hold så for h. til højre på motorvejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mangler bare et emne at toppes om.. hmm, gruble gruble..

Altså, jeg havde taget fri fra arb. i dag, for at komme til kontrol på hospitalet. Hjerte / lungefunktion blev fundet tip top, men man får jo altid den sædvanlige "du bør tabe dig, og få noget motion". Det bliver kontrolleret hvert 5. år, på eget initiativ.

Der må da være nogen der mener jeg er en ussel samfundsnasser, eller det der er værrer, når jeg sådan sviner med det offentlige sygehusvæsens kostbare tid?

Eller hvad med at tage fri fra arbejde, når man ikke er syg? Er det ikke det mest forkastelige, skumle, afskyelige, man næsten kan tænke sig?

Eller find selv på noget at harcelere over ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, for en shitty tråd. Er det kun mænd, der må ytre sig negativt her?? Hvor lægger man, som kvinde, brok over diskriminering henne? Øv for dén da. :(

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Hold nu op, for en shitty tråd. Er det kun mænd, der må ytre sig negativt her?? Hvor lægger man, som kvinde, brok over diskriminering henne? Øv for dén da. :(

    Eftersom en grumpy old man åbenbarligt også kan være ung, så kan han sikkert også være kvinde. Så bare skriv løs Gina. Glæder mig i forvejen til nogle velformulerede opstød fra dig:-P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

.....og hold så for h. til højre på motorvejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Samme historie, som når der tales om brug af kondom.. Alle siger de holder til højre altid, men alligevel ligger 80% af bilerne i venstre vognbane.. Og alle siger de altid bruger gummi, alligevel siger pigerne at det er en helt anden snak når vi står der med dilleren i hånden, og med våde hundeøjne spørger om det nu også er HELT nødvendigt med det kondom..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, for en shitty tråd. Er det kun mænd, der må ytre sig negativt her?? Hvor lægger man, som kvinde, brok over diskriminering henne? Øv for dén da. :(

Du må gerne tilsige vi mænd din medfølelse fordi vi er så diskriminerede. 

Hvorfor kan vi mænd ikke få 5 orgasmer i rækkefølge?? Hvorfor griner alle af os når vi tager stiletter på, hvorfor anses vi for originaler hvis vi tager spraglet tøj og en stor hat på? 

LORTELAND!!!!!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, for en shitty tråd. Er det kun mænd, der må ytre sig negativt her?? Hvor lægger man, som kvinde, brok over diskriminering henne? Øv for dén da. :(

Ham Bingse dér, ikk os.. han er bare en grumme grov mandschauvinist!.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pisse træt af at den monteringsvildledning der fulgte med min nye garageport, var/er så mangelfuld, at det tog mig en halv dag mere end planlagt at få lortet sat op !!!!!

Du må da være komplet debil mand! For det første får man da leverandøren til at montere skidtet.. dernæst er det da så pærelet, at man ingen vejledning behøver!.

PS. Nøøjj.. det er allerede min favorittråd det her :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • Eftersom en grumpy old man åbenbarligt også kan være ung, så kan han sikkert også være kvinde. Så bare skriv løs Gina. 

Ja, nu er det også blevet ændret i overskriften. Manglede da også bare. Men tænk, at man skal have adrenalinpumpen kørende for fulde blæs og hamre tastaturet i stykker, før end man bliver inkluderet. Ikke i orden!

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må da være komplet debil mand! For det første får man da leverandøren til at montere skidtet.. dernæst er det da så pærelet, at man ingen vejledning behøver!.

PS. Nøøjj.. det er allerede min favorittråd det her :P

Jeg har sgu andre sjove ting at bruge 4-5K på, end at betale en eller anden vingeskudt klaphat for at montere en port.

Men de har vel to typer for vejledninger.....den de selv bruger, og så den de udleverer til de kunder der gør det selv ;)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må gerne tilsige vi mænd din medfølelse fordi vi er så diskriminerede. 

Hvorfor kan vi mænd ikke få 5 orgasmer i rækkefølge?? Hvorfor griner alle af os når vi tager stiletter på, hvorfor anses vi for originaler hvis vi tager spraglet tøj og en stor hat på? 

LORTELAND!!!!!

Hallo, makker! Du må tage dine egne kampe. Det gider jeg virkelig ikke at bruge luft på i mit eget brok-raid her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sgu andre sjove ting at bruge 4-5K på, end at betale en eller anden vingeskudt klaphat for at montere en port.

Men de har vel to typer for vejledninger.....den de selv bruger, og så den de udleverer til de kunder der gør det selv ;)

 

Du har sikkert fået fat i  den til venstrehåndet :D 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har sikkert fået fat i  den til venstrehåndet :D 

Nu du siger det.......

Det var også lidt underligt at sidetallene gik fra 35 til 1 ! :shock:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butch vil absolut selv montere...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gina, jeg syntes forøvrigt du skulle lytte til sagen fra 2:08 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er for dårligt, alle de gode ting at brokke sig over er taget. DET ER FOR DÅRLIGT giver dårlige vibrationer. gode vibrationer er i orden når man afleverer de sidste sjatter, men ellers. ØV ØV og tre gange ØV (Den stykke ulv fra anders and bladet er også blevet en tandløs fårehyrde) Selv Monrad og Rislunds "syd for køge" er oversat til tysk, jeg var til ølsmagning i forbindelse med deres sidste Show i Esbjerg. Det var som om der var fri bar, blot var øllerne meget mindre. Det hele er altså barre for meget (resten af indlægget er slettet på grund af for lidt blæk i klientens tastatur ( underskrevet overlægen))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butch vil absolut selv montere...

Er det meningen at den skal køre op og IND i garagen ?!?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo, makker! Du må tage dine egne kampe. Det gider jeg virkelig ikke at bruge luft på i mit eget brok-raid her.

så meget for schjolid æh solidatu helvede solidit -hvodden er det man staver til det der som at betyder man mangler opbagnin æh opafbakk - pis også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det meningen at den skal køre op og IND i garagen ?!?

Din kører måske UD af garagen? Så tror jeg ikke kun du har læste forvirringen baglæns, men også spejlvendt!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op, for en shitty tråd. Er det kun mænd, der må ytre sig negativt her?? Hvor lægger man, som kvinde, brok over diskriminering henne? Øv for dén da. :(

Det er fårking annoying. Ikke engang en sur gammel mand tråd kan man have i fred. Straks kommer der er en feminazi og blander sig. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så dødtræt af alle de unge møj svin, der hver weekend for togene og stationerne i vores hovedstad til at ligne en krydsning mellem et urinal, en mødding og en lossplads.

Brug dog for helvede skralde spandene til alt jeres lorte McDonalds lort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...