Hop til indhold
Gæst

Cassie privat/diskret odense

Recommended Posts

Gæst

Har besøgt Cassie i Odense privat/diskret.inden jeg fortsætter anmeldser vil jeg lige sige har besøgt både Kiki og nicky geisa på samme sted og begge var en oplevelse over det sædvanlige.har ikke noget link men hun kan findes på seduktionsgirls hjemmeside.cassie er helt sikkert en flot pige med lidt former man absolut ikke det jeg vil kalde meget overvægtig.jeg bestiller en halv time for 1000 kr.og det starter såmænd fint nok,men efter 5 min går det over til at blive maskinsex.må knap nok røre hende forneden og det skal bare gå stærkt ,så efter 15 min var jeg faktisk ude af døren igen.det var meget anderledes end de 2 andre piger jeg har besøgt der.det var ikke kærestesex som hun reklamere med.så der er ingen chance for en gentagelse.synes desværre nok det var spild af penge.det kan godt være der bare ikke var kemi mellem os.så kan desværre ikke anbefale Cassie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nikke genkendende til henrik odense jeg havde samme oplevelse smilende og sød i starten

men så gik på på samme måde som beskrevet ovenfor, jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...