Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Blue man

Kunne ikke lade være....med de billeder og relative korte beskrivelse - så er er SEX nok ikke en option :-D

Spændende, dejlig og interessant ser hun ud - men måske ikke man skal have for store forventninger til massage delen.

God vind og lad os endelig hører nærmere, hvis du besøger pigen.

Skrevet

Tjae , hendes navn står jo i annoncen og jeg har aldrig kunnet få massage i ålborggade 

Hende her har jeg dog ikke besøgt men det ville da undre meget hvis man ikke stadig kan få det hele her ( undtagen massage altså )

Skrevet

Taler vi her om Ålborggade 1, som er et rent bordel, eller nr. 8, hvor Jenny i sin tid holdt til?

Skrevet
  • Author

tak for svarene...

Hvis det er et rent bordel... får man så stukket en spiseseddel i hånden eller skal man stadig bestille massage delen? hvordan fungere det der? og hvordan er prislejet?

Skrevet

Har prøvet stedet en enkelt gang for et årstid siden, det var 30 min for vist 800 kr, ok pige, massagen var irrelevant, lidt olie nus og sexet ret ligegyldig, der er andre steder hvor man får mere af begge dele for pengene. Men hun ser da dejlig ud, så måske værd at tage chancen.

mvh

Dr X

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.