Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Blue man

Kunne ikke lade være....med de billeder og relative korte beskrivelse - så er er SEX nok ikke en option :-D

Spændende, dejlig og interessant ser hun ud - men måske ikke man skal have for store forventninger til massage delen.

God vind og lad os endelig hører nærmere, hvis du besøger pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae , hendes navn står jo i annoncen og jeg har aldrig kunnet få massage i ålborggade 

Hende her har jeg dog ikke besøgt men det ville da undre meget hvis man ikke stadig kan få det hele her ( undtagen massage altså )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taler vi her om Ålborggade 1, som er et rent bordel, eller nr. 8, hvor Jenny i sin tid holdt til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak for svarene...

Hvis det er et rent bordel... får man så stukket en spiseseddel i hånden eller skal man stadig bestille massage delen? hvordan fungere det der? og hvordan er prislejet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet stedet en enkelt gang for et årstid siden, det var 30 min for vist 800 kr, ok pige, massagen var irrelevant, lidt olie nus og sexet ret ligegyldig, der er andre steder hvor man får mere af begge dele for pengene. Men hun ser da dejlig ud, så måske værd at tage chancen.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...