Hop til indhold

Recommended Posts

Mit første besøg hos en glædespige skulle være hos en voksen kvinde med dejlige kvindelige former så mit valg faldt på vidunderlige 

Kizzermis ved Holdsted. Jeg ringede  og aftalte tid allerrede der blev jeg tændt, jeg ankom til adressen rystende nervøs jeg blev modtaget 

af en naturlig smuk kvinde med dejlige former der bød mig indenfor med et skønt vådt kys hun bemærkede min nervøsitet og rystende hænder 

hvortil hun smilede sødt og sagde det skulle hun nok gøre noget ved hun spurgte om hun skulle være nøgen eller jeg ville se hende klædt i pikant lingeri 

jeg valgte lingeri hun klædte sig på foran mig mens jeg sad og røg en smøg vi snakkede helt naturlig sammen og min nervøsigtet forsvandt,

nu var jeg bare tændt, vi gik ind i legerummet hvor hun straks tog sig af min allerede stive pik med det frækkeste deeptroat, jeg havde fortalt at jeg var vild med at slikke

en dejlig våd fisse og det var nøjagtig hvad jeg fik ( Kizzer smager vidunderlig ) jeg slikkede og finger kneppede hende og til min store glæde fik hun de dejligste sprøjte

orgasmer vi legede med dildo som hun spurgte om hun skulle lege med hendes dildo mega frækt, hun suttede mig og så fik hun monteret et kondom og hun red mig 

på den mest fantastiske måde hvor hun sprøjtede ud over mig flere gange,det er utrolig så tændt Kizzermis bliver man ved med sikkerhed at hun nyder det ,

vi sluttede af med et supper frækt blowjob det bedste sex jeg nogensinde har oplevet. bag efter tog jeg et bad mens vi snakkede og vi fik os en smøg,

ikke på noget tidspunkt skævede hun til tiden. Kizzermis er mere end pengene værd jeg kommer helt sikkert tilbage . ( Jeg søgte og fandt en rigtig kvinde der nyder sex )

Kizzermis overgår alle forventninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas på man bliver helt afhængig 

Ja Otto og det er en god afhængihed som jeg personligt aldrig vil af med igen 

:-P hilsen fra Kuntilkizzer

Redigeret af kuntilkizzer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hos Kizzermis er prisen for mit vedkommende ligegyldig 

men syntes da du skal ringe og tale med hende selv ,

det er jo ikke sikkert hun ønsker at andre oplyser hendes priser

mvh kuntilkizzer:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...