Hop til indhold
Gæst

Farvel og tak - til især de søde lyserød piger

Recommended Posts

Gæst

Jeg har funded ud af det her nok ik er en verden for mig, så jeg smutter fra forum. Skriver ik for jeg tror mange vil savne mig, alså :D

men vil lige del et par betragtinger om fyrerne her. Håber ik det blir stor diskusion, bare tænk over det, ok?


Først tak til al de søde tøser der gav goe råd til en begynder, I er super seje og søde alle sammen. :D:D
Osse tak til de søde mænd der ka finde ud af ik og genere nogen. :D

Men alså, syns måske godt nogen ku tænk lidt over hvordan de skriver til pigerne? Prøver I med vilje på og skræm dem væk eller hva?

Jeg har kun været har 2 uger og har aldri haft annonce her. Var her kun for hjælp og inspiation. Allivel blir man hel oversvømmet med “hvor kan man mød dig” og “hvonår kan man få aftal” osv. Alså, det er fair nok, det er bar lidt meget, når det både er på min mail, og på PM og i chat. jeg ved godt der er noet med ignorer og bloker og så noet.

MEN:
“Nå nå du blev nok sur” hvis man ik svar på uopfodret PM? det sys jeg ik er ok.

“Vil du oplær mig i sex, jeg er begynder”? Nej, jeg er slavepige ik pædago, og igen, jeg har ingen annonse!
“Tilbyder du ik blid sex”? Nej. Faktisk tilbyder jeg slet ik sex, herind, så, nej.
“Hvorfor ik?” Hvodan kommer det dig ved?
“Hva koster det så hvis jeg vil putte bagefter?” Hva forstår du ikke? Ingen blid sex, alså!

“Jeg kan betale li hva du kræver” Najs for din bankkonto, men igen, hvofor har du krav på jeg ska tilbyd blid sex?

"Hva koster det af få dig til og bind mig og tis på mig?" Øh det lyder ik som slavepige sex?

“Hva koster det og sperm i dig uden gummi”? Øh hva fuck sker der for dig?

“Vil du vær min 24/7 privat slavetøs” Igen, hva fuck? Anonym fyr som jeg aldri har talt med? hva tror du selv?

"Jeg har sted og sm rum du kan bo i" Igen igen hva fuck sker der i dit hode?

ok slut, vil ik brok mig, hade jo selv valgt at kom her, og i er sikkert sød, men tænk lig over hvordan det er for pigen hvis hun får 100 af den slags.

Og igen tak til de seje piger.

Ema, out.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan slå private beskeder helt fra ...

 

Man kan også sætte det op, så der ikke kommer besked i ens normale mail, hvergang der er nye notifikationer/PM :wink:

Men ellers er det bedste ofte helt at undlade at svare på PMs fra ubehøvlede personer - eller endnu bedre kan det være at rapportere dem til Admin, som så i extreme tilfælde kan udelukke/give karantæne til vedkommende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg beklager, at jeg spurgte, om du tilbyder blid sex.
Anledningen var, at jeg var i tvivl, og spørger man ikke, får man ikke svar.

Vælger du at blive, skal jeg dog nok lade være med at bebyrde dig med en PM igen :D

Hav det godt uanset hvad du vælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg jo ikke forsøgt at kontakte dig, så jeg håber mine bemærkninger herunder alene opfattes som en "sidebemærkning".

Men det virker lidt som om, du lavede en profil som GP her på siden helt uden først at undersøge, hvad siden omhandler, og nu efterationaliserer, at det er dem der var og er her før du kom har et problem. Det er da en mulighed. Men mon ikke et stykke af forklaringen også er, at du selv har bevæget dig ud, hvor du ikke kan bunde. De skriver l.a. "“Vil du vær min 24/7 privat slavetøs” Igen, hva fuck? Anonym fyr som jeg aldri har talt med? hva tror du selv?"

Tjah, i din mailadresse optræder du som "sutteslavinden@", så wtf havde du selv forestillet dig, for nu at bruge dine egne ord?

Redigeret af Biltong

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Men mon ikke et stykke af forklaringen også er, at du selv har bevæget dig ud, hvor du ikke kan bunde. De skriver l.a. "“Vil du vær min 24/7 privat slavetøs” Igen, hva fuck? Anonym fyr som jeg aldri har talt med? hva tror du selv?"

Tjah, i din mailadresse optræder du som "sutteslavinden@", så wtf havde du selv forestillet dig, for nu at bruge dine egne ord?

Indlæg som denne her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43042-den-første-gæst/?do=findComment&comment=346013

akkumulerer jo nok også en del mænd, der tror du tænder på den form for tiltale :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:arrow:Din avatar af dig selv, du offentliggører din email-adresse modsat til de fleste andre, dine indlæg som det her gør nok at nogle mænd tror du er glædespige når du skriver at du skal til at have dine første kunder. Jeg må også spørge dig, hvad havde du forestillet dig ? :shock:  (PS Jeg har ikke skrevet selv til Emanuelle)

 

hej forum, er ny herinde og i branche. Går og samler mod til af få den første kunde,  men altså vil mega gerne starte med en god oplevelse. Altså ikke bare en sød fyr gæst, men også god sex? hvis man ka? er jeg urealist?

har gået og tænkt måske den første sku vær en der osse har erfaring med at køb slavepige, måske en herfra? Jeg gør det fordi jeg tænder supermeget på dominans, så vil gern at den første gæst har styr på sit shit. Ik så vigtigt med redskaber og den slags, mest bare den psykoloisk dominans.

Ved ik om man må spørge noen af de seje piger her til tips om der er nogen der ka give en god oplevelse herind, måske bar i privat besked? så blir jeg mega glad, tak.

og fyre, selvanbefalinger tæller ik.

knus Ema

 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har funded ud af det her nok ik er en verden for mig, så jeg smutter fra forum. Skriver ik for jeg tror mange vil savne mig, alså :D

men vil lige del et par betragtinger om fyrerne her. Håber ik det blir stor diskusion, bare tænk over det, ok?


Først tak til al de søde tøser der gav goe råd til en begynder, I er super seje og søde alle sammen. :D:D
Osse tak til de søde mænd der ka finde ud af ik og genere nogen. :D

Men alså, syns måske godt nogen ku tænk lidt over hvordan de skriver til pigerne? Prøver I med vilje på og skræm dem væk eller hva?

Jeg har kun været har 2 uger og har aldri haft annonce her. Var her kun for hjælp og inspiation. Allivel blir man hel oversvømmet med “hvor kan man mød dig” og “hvonår kan man få aftal” osv. Alså, det er fair nok, det er bar lidt meget, når det både er på min mail, og på PM og i chat. jeg ved godt der er noet med ignorer og bloker og så noet.

MEN:
“Nå nå du blev nok sur” hvis man ik svar på uopfodret PM? det sys jeg ik er ok.

“Vil du oplær mig i sex, jeg er begynder”? Nej, jeg er slavepige ik pædago, og igen, jeg har ingen annonse!
“Tilbyder du ik blid sex”? Nej. Faktisk tilbyder jeg slet ik sex, herind, så, nej.
“Hvorfor ik?” Hvodan kommer det dig ved?
“Hva koster det så hvis jeg vil putte bagefter?” Hva forstår du ikke? Ingen blid sex, alså!

“Jeg kan betale li hva du kræver” Najs for din bankkonto, men igen, hvofor har du krav på jeg ska tilbyd blid sex?

"Hva koster det af få dig til og bind mig og tis på mig?" Øh det lyder ik som slavepige sex?

“Hva koster det og sperm i dig uden gummi”? Øh hva fuck sker der for dig?

“Vil du vær min 24/7 privat slavetøs” Igen, hva fuck? Anonym fyr som jeg aldri har talt med? hva tror du selv?

"Jeg har sted og sm rum du kan bo i" Igen igen hva fuck sker der i dit hode?

ok slut, vil ik brok mig, hade jo selv valgt at kom her, og i er sikkert sød, men tænk lig over hvordan det er for pigen hvis hun får 100 af den slags.

Og igen tak til de seje piger.

Ema, out.

Må lige høre om du overhovedet svarede nogle på PM?

Altså nogle af de seriøse, der tilbød dig rådgivning ?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...