Hop til indhold

Recommended Posts

Af nysgerrighed oprettede jeg en SB-profil, med en ultrakort tekst, og to private billeder (som ingen har set).

På en time fik jeg breve fra 48 profiler. En håndfuld af dem skrev flere breve i tidsrummet ...

Min profils tekst er godt nok kort, til gengæld er den fræk på en lidt speciel måde, så det er påfaldende, hvis man har læst den og ikke skriver noget om det i det brev man skriver til profilen. Det gjorde under 10. Nogle af dem der skrev flere breve skrev det så i besked nummer 2.

De fleste beskeder er åbenlyse standardtekster - både korte og lange. Fx:

"Du lyder som en rigtig sød og interessant lille sag og jeg er naturligvis ganske interesseret i at høre mere og se ..." - Nej jeg lyder ikke hverken sød eller interessant i min tekst, men du har skrevet et fint, langt standardbrev, som du sender til alle ...

En anden skriver først: "Hej, hvad søger du?"  (Det var hele mailen) - Da jeg har åbnet den går der 2 minutter, så er der en ny mail fra samme afsender: "du svare ikke søger du lomme penge ?" - Held og lykke, tålmodige, velformulerede ven :-) Han har nu sendt 3. besked: "hvorfor vil du ikke svare ?"

"Elsker at se og mærke min lækre pik i munden på en fræk tøs -) " Don't call us, we'll call you ...

Selvom du har fundet et billede af dig selv, hvor du ser kæk ud, så er det altså lidt et turn off, at der er et mega rod i køkkenet i baggrunden - jeg nævner det bare.

Så er der lige på og hårdt-brevene:

"Er du til sex for 2500?"

"Klar på Skype show 500 kr for 30 min :-)"

"Hejsa .... Er du mon en dominerende pige, der evt. Kan give Golden shower?"

"vil du ha lækker oliekropsmassage og slikkes, du får 2000 for det.
Må jeg se dit billede i albummet"

osv.

Indimellem altså kun nogle få, der forholder sig til profilteksten og lader til at forsøge at individualisere deres henvendelse til min profil.

 

Ikke underligt mange sugardads (heriblandt mig) ikke får svar - enten er henvendelsen for ringe, eller den drukner måske. Og så ligner man måske ikke noget der er interessant, selvfølgelig :-) Men på det punkt gør man det altså ikke lettere for sig selv ved at lægge billeder ud, hvor man ligner en, der er indlogeret på et hjemløseherberg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold ud SB Bebop!

Når den første indholdsløse mailstorm fra de mest tomhjernede Sugardads har lagt sig, skal du nok få nogle ordentlige mails og gode tilbud. :-)

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil sige, at jeg uden større besvær kunne fuppe penge ud af folk, hvis jeg kunne modtage betaling på en måde, hvor jeg ikke kunne spores. Jeg fatter ikke mænd der skriver sådan noget som:

Interesseret i at sælge billeder / film eller Skype ?

Det er da at invitere til at blive taget i r...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må hellere få slettet profilen inden der kommer for mange skuffede dads:

Ham der bare skrev "Hva siger du til jeg gir dig 500 for en god omgang sex lige nu hos dig? :-)" Og som har et profilbillede med to meget forskelligt udseende unge mænd på, har jeg dog ikke så ondt af. Eller ham med: "SE PIK PÅ SKYPE - DU FÅR PENGE" - gad vide, hvad hans hit-rate er :grin:


I øvrigt overraskende, at mænd bruger billeder, som de også har liggende på sociale medier, endda unge mænd, som kunne være i sociale cirkler med nogle af SB'erne? Og så er der i øvrigt en hel del attraktive mænd i forskellige aldersgrupper og "typer" - så hvis en SB går bare lidt op i at blive en smule tiltrukket af dem hun mødes med, så er konkurrencen ikke helt let. Så dem med ultragrimme slips og havnefest-kasket bør nok prøve lidt hårdere ...

Udklip.JPG

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der nok lige så mange useriøse sugardads/moms som der er sugarbabes/boytoys.
MEN ... de betaler for det. Og hér er den store forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...