Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er godt nok smuk. Hun ligner en fotomodel. Billederne yder hende ingen retfærdighed. Man får et forkert indtryk af hende. 

Hun er lille (ca. 160 cm.). Hun har et rundt hoved, sort hår, og sorte øjne. Alder ca. 23 år. Hun har nogle søde små, spidse bryster (lille B), men de er forbløffende hårde. Man undrer sig over at hun har implantater i så små bryster. I det hele taget har hun en meget fast krop, som det er svært at kramme. 

Hun startede med at foreslå, at jeg tog et bad. Jeg svarede at jeg havde taget et bad inden jeg tog hjemmefra, men hun insisterede på det. Hun ville ikke give sig. Det har jeg aldrig været ude for før. Det irriterede mig så meget, at det var lige før jeg gik igen. Jeg kunne også fornemme, at kemien imellem os ikke var helt i top. Men jeg kunne ikke sige nej til sådan en skønhed, så jeg føjede mig, og gik ud og tog et bad (I øvrigt tror jeg at hun trak min badtid fra den halve time, jeg havde bestilt, for jeg synes at tiden gik meget hurtigt). 

Da jeg kom ud fra badet, begyndte hun at tage tøjet af. Hun havde helt glemt at bede om pengene, så det måtte jeg minde hende om. 

Og så var der minsandten en tredje ting, som jeg aldrig før har været ude for i min lange karriere som sexkunde: Da hun skulle til at sætte kondomet på, beklagede hun sig over at jeg ikke havde vasket mig ordentligt. Hun mente at der var gel på min pik. Jeg var målløs. Jeg var såmænd bare blevet våd, fordi jeg var liderlig. Men jeg gjorde som hun ville have det, og gik ud på badeværelset for at vaske min pik. 

Hun var, som man kan forstå, den overforsigtige type. Hun ville heller ikke have, at jeg kyssede hende i ansigtet, fordi det ødelagde hendes make-up. Og hver gang jeg skulle stikke pikken ind, tog hun fat om den, for selv at styre det. 

Hun var meget aktiv i alle tre dansk-stillinger. Men hun havde en meget hurtig rytme, og jeg kunne ikke følge med. Da jeg tog hende bagfra, stod jeg simpelthen stille, og lod hende gøre alt arbejdet. Først da jeg skulle til at komme, stødte jeg selv til. 

Jeg elsker at gå i seng med unge og smukke kvinder. Jeg nyder det, selv om de er lidt besværlige. Hvis man har det lige som jeg, så kan jeg godt anbefale Vicky. Ellers ikke. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke det kan være New Vicky, jeg kan slet ikke genkende den anmeldelse i forhold til mit besøg og anmeldelse. Hun var da utrolig sød og fræk. Måske jeg bare havde bedre kemi med hende. Boede jeg ikke på Fyn, ville jeg besøge hende flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende. Tak for linket, Bebop. 

Jeg er godt klar over, at mine erfaringer står i modsætning til mange andres herinde. Der er dog en kunde mere, som har haft dårlige erfaringer med hende, se den anden tråd om "New Vichy". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Heller ikke mærkeligt at der kommer en reaktion hvis man har for mange kunder. Men stadig ikke iorden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vicky er bestemt et bekendtskab værdigt.

Hun er ikke en pengemaskine og går meget op i ens velbefindende. Så er hun desuden sød og smilende.

Faktisk kan jeg godt blive lidt ked af hun ikke er mere min type. Men det er min smag og ikke så meget med hende at gøre, for andre kan hun uden tvivl være fotomodel.

Nuvel, den virkelige grund for mit indlæg er mere på grund af det hun kan gøre med sit underliv.

Jeg ved andre har skrevet, hun er stram. Men sandheden er nok mere at hun kan spænde musklerne i underlivet. Hvilket virkelig kan være en fornøjelse. I hvert fald er det ikke noget jeg oplever så tit, om det så er fordi det godt kan gøre lidt ondt på pigen skal jeg ikke kunne sige.

Faktisk troede jeg på et tidspunkt da hun red mig, at kondomet var røget af. Det føltes sådan fordi det er en regel mere end undtagelse at jeg er meget følelsesløs.

På den baggrund kan jeg godt finde på at vende tilbage til hende. Om ikke andet så for at opleve hendes dejlige fisse igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...