Hop til indhold
Gæst

SB uden profilbillede

Recommended Posts

Gæst

Hej

En sugarbabe, som jeg skriver med påstår at hun ikke kan se et billede af mig selvom jeg har profilbillede på.

Hun har ikke selv profilbillede på, men er det en hindring for at se andres profilbilleder. 

Jeg har iøvrigt fået adgang til hendes private album. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke selv profilbillede på, men er det en hindring for at se andres profilbilleder. 

Ja. Man kan dog se private album (i hvert fald når man har godkendte billeder og godkendt profil) - lidt ulogisk. Og hovedprofilbilledet kan ses i postkassen i miniatureversion for dem man har modtaget post fra. (Oprettede lige en SB af nysgerrighed :-) )

Men du kan jo bare sende hende URL på dit profilbillede - så kan hun se det, hvis hun kan finde ud af at copy/paste. Men det er mao. nok en god ide at have billeder i privat album, hvis SB'en kun har det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er blevet afvist adgang til at se en SBS private billede... Med den begrundelse at hun var en meget offentlig person.

Hun kunne dog godt finde ud af at sige at hun ville have 2000 for en time.

Så svarede jeg, at jeg aldrig har givet over 1000 og at man ikke må sætte tid på.

Svaret tilbage var, at hun var eksklusiv og meget kønnere end de andre. Ja goddaw. Lad mig se eller glem det...

Det blev sidstnævnte... Med en besked om at det at ophøje sig selv sådan sjældent virker positivt...

 

Redigeret af cooperdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...