Hop til indhold
Toddy

Tjae så er man her igen !!!!

Recommended Posts

Så er man her igen, efter endnu et mislykket "kort" forhold :huh:

Måske er det bare mig, men hvor står det skrevet, at fordi at man kærster lidt, så skal man absolut eje hinanden og sidde på skødet af hinanden hele tiden, mens man lægger planer for fremtiden!!!

Hvorfor kan man dog ikke bare nyde hinanden og nyde hinandens selskab, når man har tid og lyst??

Måske er det bare mig der er galt på den, eller også bliver jeg straffet på det groveste, for tidligere tiders indiskretioner :wacko:, for tilsyneladende er alle de piger der falder for mig, lettere syge i hovedet og dem jeg falder for, vil bare ikke have mig :lol:

Sgu ret problematisk

Nå, men livet går jo videre og måske man bare skulle glemme alt det kæreste fis.

Eller måske man skulle skrive til hende der gav mig sit nummer forleden :D, kan jo være at hun var anderledes hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske I skal forventningsafstemme, hvis det er et problem der går igen og igen, i dine relationer til kvinder? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske I skal forventningsafstemme, hvis det er et problem der går igen og igen, i dine relationer til kvinder? :D

Måske, men virker sgi ikke særligt romantisk at starte med "Du ejer mig ikke, jeg gider ikke sidde hver aften og holde i hånd, jeg arbejder meget, så vi ses ikke hver dag osv osv"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske, men virker sgi ikke særligt romantisk at starte med "Du ejer mig ikke, jeg gider ikke sidde hver aften og holde i hånd, jeg arbejder meget, så vi ses ikke hver dag osv osv"

 

Måske ikke. Men så ved hun trods alt, hvad hun går ind til. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske ikke. Men så ved hun trods alt, hvad hun går ind til. ;)

Måske ikke. Men så ved hun trods alt, hvad hun går ind til. ;)

Haha ja det er selvfølgelig rigtigt, men tror det bliver lidt svært at score på den måde, for mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha ja det er selvfølgelig rigtigt, men tror det bliver lidt svært at score på den måde, for mig ;-)

Så det er vel fair at sige at du 'scorer' på falske forudsætninger - altså lader som om du er med på et forhold, fordi du ellers ikke tror du vil score?

Vi lyver nok alle sammen, lidt eller meget, bevidst eller ubevidst, når vi gerne vil gøre os lækre for en vi kan li'. Men det kan vel ikke undre at løgnen koster noget, når den falder sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Haha ja det er selvfølgelig rigtigt, men tror det bliver lidt svært at score på den måde, for mig ;-)

:o:o:o Undskyld mig, men sidder du og tuder over at pigen vil noget andet end dig, når du selv hverken har haft anstændigheden eller nosserne til at sige fra start af, hvad DU vil? :lol::lol::lol:

Jeg synes sgu du ligger som du har redt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er vel fair at sige at du 'scorer' på falske forudsætninger - altså lader som om du er med på et forhold, fordi du ellers ikke tror du vil score?

Vi lyver nok alle sammen, lidt eller meget, bevidst eller ubevidst, når vi gerne vil gøre os lækre for en vi kan li'. Men det kan vel ikke undre at løgnen koster noget, når den falder sammen.

Lyve gør jeg sgu ikke, men at starte en date med at sige alting, gør jeg sgu heller ikke og det tror jeg rent faktisk heller ikke at der er ret mange andre der gør!!!

Og jeg lader sgi heller ikke som om jeg er med på noget somhelst uden at være det!!!

Ved ikke lige hvor du har fået den ide fra. Jeg er rent faktisk en ganske ærlig og reel fyr og ikke en der fyrer en masse løgne af, blot for at få lidt fisse. Det kan man jo bruge sine bolleveninder til

Del dette indlæg


Link til indlæg

:o:o:o Undskyld mig, men sidder du og tuder over at pigen vil noget andet end dig, når du selv hverken har haft anstændigheden eller nosserne til at sige fra start af, hvad DU vil? :lol::lol::lol:

Jeg synes sgu du ligger som du har redt ;)

Lad ham nu bare klynke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh tak, du ligeså ;-)

Selv tak. Men jeg har nu været her hele tiden :grin:. Jeg smutter først for en kort bemærkning, når "Larsen 28" skal på land.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak. Men jeg har nu været her hele tiden :grin:. Jeg smutter først for en kort bemærkning, når "Larsen 28" skal på land.

Haha min fik hele turen i foråret

Nyt rulleforstag, ny rulle genua, totalt renoveret bund, trykvand med varmt og koldt, nye instrumenter osv osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha min fik hele turen i foråret

Nyt rulleforstag, ny rulle genua, totalt renoveret bund, trykvand med varmt og koldt, nye instrumenter osv osv

Jeg kender en del af det fra min renovering af riggen i fjor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder jeg her og læser tekster fra jer perfekte fyre, som selvfølgelig ALDRIG har haft et forhold, som er gået galt "om noget"

I skriver så selvforherligende så det halve kunne være nok

Jeg tænker lidt på om i egentlig er så skide perfekte, når det kommer til stykket, eller om i i bund og grund er fyldt med lort og bare prøver at gøre jer bedre end i egentlig er for at kunne virke som nogle selvophøjede skiderikker der overalt bare vil vise sig, som værende bedre end alle andre

Man kunne sgu godt tvivle lidt på om i nogensinde har haft en kvinde mellem hænderne, medmindre i har betalt for den glæde og fornøjelse

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Man kunne sgu godt tvivle lidt på om i nogensinde har haft en kvinde mellem hænderne, medmindre i har betalt for den glæde og fornøjelse

Rønnebærrene er nok sure... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I et forhold må man give og tage. Der er da intet problem i når man er på første date at  fortælle at man prioriterer at man i et forhold ikke sidder lårerne af hinanden. Toddy er ikke vild med at melde ærligt ud i starten når han møder en pige af frygt for ikke at kunne score hende skriver han, well well, så er han selv årsag til at hans forhold hele tiden går i vasken. ;) ;);)

Er man er i et forhold og der er noget ikke fungerende så søger man at løse det og hvis man holder af hinanden helt inde i hjertet så løser det sig også nogle gange hvis man er ærlig og respekterer kæresten også.

Jeg er da enig med de andre i at Toddys  tuderi et patetisk og hans vilde angreb på andre bagefter er ynkeligt. Han skriver selv at han er mester i mislykkede korte forhold og at alle de piger der falder for ham er syge i hovedet. Et  gæt kunne jo være at årsagen til Toddys mange fiaskoer måske skal findes i ham selv ;) ;);)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha jeg kender alt til det tror hver gang at nu er lykken fundet og mand ender med håret i postkassen. De brokker sig over for meget arbejde osv. Men når pengene går ind på kontoen til den 1. Så er der ingen brok og slet ikke med at bruge dem. 

Har endnu ikke haft et forhold der har kostet mig penge. 

Men man må aldrig opgive håbet for pludselig en dag kommer den rigtige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg var en anelse negativ, det indrømmer jeg gerne og undskylder for, men når man læser de kommentarer der kommer, så skulle man tro at der var en helt fast opskrift på hvordan et forhold skal være og i er godt nok hurtige til at kaste dom og helt uden at vide noget om hvad der egentlig er sket

Gentleman  Hvor kom den lige fra????

Indlægget var rent faktisk skrevet i en ret munter tone, syntes jeg da selv, men hold da op hvor den hurtigt blev vendt til at jeg var en løgner osv osv

Gad da godt vide hvor i får de oplysninger fra??? Kender i da nogle af mine exer :blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske jeg var en anelse negativ, det indrømmer jeg gerne og undskylder for, men når man læser de kommentarer der kommer, så skulle man tro at der var en helt fast opskrift på hvordan et forhold skal være og i er godt nok hurtige til at kaste dom og helt uden at vide noget om hvad der egentlig er sket

Gentleman  Hvor kom den lige fra????

Indlægget var rent faktisk skrevet i en ret munter tone, syntes jeg da selv, men hold da op hvor den hurtigt blev vendt til at jeg var en løgner osv osv

Gad da godt vide hvor i får de oplysninger fra??? Kender i da nogle af mine exer :blink:

 

Sådan tolket jeg det ikke.
Du starter en tråd, og får nogen svar. Og så snart du får nogen svar du ikke kan lide, så skriver du en masse klynk der er langt fra muntert.

Men du kan åbenbart ikke tåle at få sandheden at vide. Det vel derfor du reagerer som du gør, ellers havde du jo nok ignoreret det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske man skal være lettere syg i hovedet, for at falde for dig? :)

Hvorfor ikke netop prøve at starte ud med at sige, at du ikke er interesseret i et forhold, det er der da mange piger, der ser som et plus..!

..Og jeg kunne godt se den muntre tone, i dit smileyspækkede indlæg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror (og er rent gæt fra min side)

at det nogle svar i tråden måske mener det med at lyve skal ses fra det engelske: lie by omission

altså løgn ved undsigelse.

jeg er godt klar over at der i starten kan være lidt tid hvor man lige skal ind på hinanden og lære hinanden og kende 

og de fleste vil jo gerne vise sig fra sin bedste side

men hvis man i starten evt. sender en masse signaler som så efterfølgende viser sig ikke rigtigt har hold i virkeligheden

så kan den anden part godt føle at man lidt har "spildt" tiden og bare give op og rykke videre.

så hvis det var mig vil jeg gøre det så klart så hurtigt som muligt hvad du søger og hvad du ikke gør.

så der er klare linier

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toddy. Velkommen tilbage. 

Jeg tror sgu du ligger under for konventioner. 

Det er altså ikke nogen naturlov at piger kun ønsker at være sammen med mænd, for at binde dem i parforholdet. 

Mange piger ønsker at være frie, som du. 

Det kræver at begge køn sætter den anden fri. Er du rede til det? 

Vil du acceptere at din kæreste, og hvorfor skal hun egentlig være kæreste? , er sammen med andre mænd, fordi hun ønsker oplevelserne, lige som du gør modsat? 

Jamen så meld da ud:

"Kære Sulaima, du er et fantastisk dejligt menneske som jeg gerne vil dele hele min tilværelse med. Vi skal begge bidrage til vort forhold, og vi skal give hinanden friheden til at leve, til at opleve, sanse, opdage og udforske." 

Ingen af os kan se at fysisk aktivitet er utroskab. Utroskab, er derimod løgne. 

Tag det som udgangspunkt. De piger der rynker panden og går, er alligevel ikke dem du ønsker at være med. Der findes masser af piger der ønsker et soulmate forhold, et praktisk forhold, uden at ville eje dig. Du skal bare vise samme takter. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...