Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jag skriver nu min första anmeldelse efter att ha besökt Angelina på Citygirls http://www.citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=222:angelina-1&catid=34:sider

Jag är en ganska ny klinikbesökare, har sedan hösten 2014 gjort fyra besök hos Mansiongirls i Köpenhamn, men det är för min del lite för långt att åka dit, det tar för mycket tid. Därför kollade jag en kväll efter andra alternativ. Av en slump hittade jag till citygirls.dk som ligger i Helsingör, vilket passar mig mycket bedre.

Jag tittade på bilderna och tyckte det var mycket hög klass på damerna på citygirls. Sedan läste jag anmeldelser här på eroguide och såg att Angelina hade fått väldigt bra recensioner. Och eftersom jag älskar stora bröst bestämde jag mig för att boka en timme med henne (2 000 danska kronor).

Jag har ju aldrig tidigare varit på citygirls men det var mycket lätt att hitta dit. Knackade på dörren och blev snabbt insläppt.

Jag fick gå in i rummet och vänta på Angelina. Den där speciella, lite nervösa känslan infann sig. Var mycket förväntansfull, sedan snart hörde jag när det knackade på dörren och in steg en lång, fantastisk vacker kvinna med långt, svart hår och stora bröst. Helt i min smak. Angelina är 178 cm lång, men jag är över 190, så jag tycker det är nice med långa tjejer. Angelina är 23 år, jag själv är 40, det kändes ju också lite upphetsande att veta att jag snart skulle få ligga med en tjej född på 1990-talet - premiär för mig :D

Jag har lite svårt att förstå danska, men kommunikationen gick väldigt bra och Angelina är mycket social och trevlig. Hon frågade mig om jag hade några önskemål, och något jag definitivt ville göra var och köra spanskt, älskar ju stora bröst. Det var inga problem, det var helt OK för Angelina.

Jag var så upphetsad att det tog inte lång tid innan jag sprutade. Grejen med mig är, vilket jag upptäckt på senare år, är att jag kommer väldigt fort. Däremot har jag inga problem att komma flera gånger. Jag frågade också Angelina hur många gånger jag fick komma på en timme, och hon sa "så mange ganger du vill" vilket kändes skönt.

Efter några minuter var jag hård igen och Angelina hoppade upp och började rida mig. Efter en stund vände vi om till missionären och att titta henne i ögonen samtidigt som man knullar var helt fantastiskt. Angelina har ett väldigt vackert ansikte och hennes ögon! Den färgen och att hon har ögonkontakt hela tiden - fullständigt makalöst!

Efter att jag kommit en andra gång pratade vi bland annat om hennes tatueringar, som jag tyckte var snygga. Det finns de som inte tycker om tatuerade tjejer, men jag tycker det är snyggt och porrigt, så länge det inte är några tatueringar i ansiktet.

Efter en stund frågade Angelina om jag var redo att köra en gång till, vilket jag givetvis var. Hon satte på gummi och började suga, samtidigt som hon tittade mig i ögonen. Sedan ville jag köra missionären igen eftersom det var så fantastiskt bra precis tidigare. 

Efter att jag kommit en tredje gång frågade Angelina om jag kunde en gång till. Jag svarade ja, men jag måste få "han" hård igen. Men det gick tyvärr inte. Jag vet att det hade lyckats, om jag hade blivit sugen utan gummi, men det tillbyder inte tjejerna på citygirls. 

Vi avslutade med lite mer prat, sedan knackade det på dörren och det började närma sig hemfärd igen.

Vad ska jag säga? Jag kan bara jämföra med Mansiongirls. Och jag kan säga att timmen med Angelina var så meget bedre än en timme på Mansiongirls. Att jag får komma så många gånger jag kan är super. På Mansiongirls har två av damerna jag besökt sagt efter 45 minuter att "nu er tiden slut" precis efter att jag kommit för tredje gången, när jag betalat för 1 timme. Det känns väl så där ...

En av tjejerna på Mansiongirls pratade ingen engelska, hon förstod inte ens "cum on boobs". 

- Cum???

Att det gick att kommunicera med Angelina på ett normalt sätt och att hon var supertervlig var ett stort plus. Att hon sedan även höll ögonkontakt med mig hela tiden, det älskade jag. Det tycker jag är en viktig ingrediens och det gör mig upphetsad.

Jag kan bar säga att Angelina är en solklar 10:a i betyg rakt igenom. Jag hoppas jag får möjligheten att besöka henne igen någon gång i framtiden.

Och då ska jag slå rekord - komma fyra gånger på en timme :D

Redigeret af mike100

Del dette indlæg


Link til indlæg

Först blev jag lite orolig att Angelina skulle säga nej till mig som gäst.

Det första hon frågade mig var "hur gammal är du?" och då tänkte jag "shit, hon brukar bara ha yngre killar som kunder, hon vill inte" :( 40 är för gammalt för henne.

Men det var inga problem sen. Men man kanske ser ut som en gammal, sliten gubbe. Fy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt sikkert haft en god time med Angelina og dine tre sprøjt på hende og i hende. Føler mig lidt misundelig. Jeg må vist også snart ud og besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...