Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der for et par dage siden og fik en dejlig massage med det mest pirrende handjob jeg nogensinde har oplevet. Hun var en køn slank thaikvinde på ca. 50 år. Hun fortalte, at hun flytter til Randers, hvor hun skal være ejer af et sted. Jeg fik både hendes navn og telefonnummer på en lap papir, som borte desværre har taget. Er der nogen her der kan hjælpe mig med oplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok så var Pi Mek en af de klinikker der uden forbehold lovede at der aldrig ville tilbydes sexuelle ydelser hos dem. Det var før sommerferien, hvor Aarhus Stiftstidende havde en kampagne om emnet kørende i nogle dage.

Og så har jeg tit leget lidt med bogstaverne: Me. Pik eller Mi Pek (tænk jysk) ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pi Mek. Hun er bare dårlig. En time er 45 minutter eller mindre, elendigt HJ, måske er jeg bare for godt vant. Håber ikke hu.n kommer her til byen. Vi VIL HAVE KVALITET, her er alt for mange dårlige thai massøser

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK OK Bulder. Jeg er en erfaren bruger af både Thai massage og GPér, så du kan regne med mit udsagn om en god oplevelse holder vand. Jeg er ikke en nybegynder, der er blevet forblændet af en halvdårlig ydelse.

Det er selvfølgelig ærgerligt, hvis du har dårlige erfaringer med stedet.

Jeg er stadig interesseret, hvis nogen kan hjælpe mig i forhold til mit første indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deralte, sefvfølgelig godt hvis hun har oppet sig, og er blevet mere service minded. Mit sidste besøg ligger også mere end et år tilbage. Før det besøgte jeg Pi Mek nogle gange over et par år, og i starten var massagen rigtig dog, men det blev bare ringere og ringere. Men som sagt, hvis kvalitet igen er tilbage til udgangspunktet er hun bestemt et besøg værd. Samt at hun er hold op med at snyde med tiden. Sidst fik jeg kun 35 min, så fik hun 200 kr og en utilfreds kunde.

Redigeret af Bulder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu altid fået både god massage og dejligt HJ i 60 min. der. Så med mindre man søger mere end blot HJ, så kan stedet klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...