Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Gode brødre.

Lykken vil at jeg skal en tur til staden på onsdag. Og der bliver tid til fornøjelser også. Derfor vil jeg gerne spørge jer erfarne udi storbyens mange thailandske (og andre asiatiske) fornøjelser. Nogen vil sikkert indvende at jeg blot kan læse anmeldelserne, men jeg mister helt overblikket, og samtidig er denne massageverden jo stærkt foranderlig.

Jeg søger massage med mulighed for fuld pakke. Og med fokus på det sidste hvis jeg skal vælge. En pige (og det skal være en der også er født som pige) der ikke er for gammel - max 30-35. Ikke så stor. Ikke alt for mange ar og helst ingen tatoveringer.

Jeg skal lidt rundt i byen, så placering er ikke så vigtig.

Pris 1000-1200 for fuld pakke.

Håber I vil være behjælpelige.

Mvh

Skrevet

Stein, dit spørgsmål er åbenbart for bredt. 

Og med de krav du stiller skal du regne med 1500 for fuld pakke.  

Prøv at læse nogen anmeldelser igen, og noter en 3-4 stykker som kandidater. Find ud af hvor de ligger geografisk, se thailisten,  og så tag det derfra.

Skrevet

Blot et forslag. Det er ikke nødvendigvis det bedste, men det kan på den anden side heller ikke gå helt galt. Jeg har været der mel mellemrum. Der er nydeligt, rent og indbydende. Pigerne skifter over længere perioder, så hvilke piger, du lige vil møde, kan jeg ikke sige noget om. Mine oplevelser går fra gennemsnit til positivt overraskende.

Kinaree Thai, Hvidovrevej 80E, 2610 Rødovre. Klinikken ligger på 2. sal, der er parkering i gården. (Det er tæt på Hvidovre station).

Du kan få" body2body" og du kan endda få "nuru gel". Ved en body2body vil du sandsynligvis få tilbudt fuld pakke, og så er du oppe omkring de 1500 kr.

http://www.kinnaree.dk/

Skrevet
  • Author

Blot et forslag. Det er ikke nødvendigvis det bedste, men det kan på den anden side heller ikke gå helt galt. Jeg har været der mel mellemrum. Der er nydeligt, rent og indbydende. Pigerne skifter over længere perioder, så hvilke piger, du lige vil møde, kan jeg ikke sige noget om. Mine oplevelser går fra gennemsnit til positivt overraskende.

Kinaree Thai, Hvidovrevej 80E, 2610 Rødovre. Klinikken ligger på 2. sal, der er parkering i gården. (Det er tæt på Hvidovre station).

Du kan få" body2body" og du kan endda få "nuru gel". Ved en body2body vil du sandsynligvis få tilbudt fuld pakke, og så er du oppe omkring de 1500 kr.

http://www.kinnaree.dk/

Lyder bestemt spændende pigeforsker. Har længe drømt om at prøve nuru. Men fuld pakke indgår ikke? Og hvordan foregår det? Hvor gamle er pigerne?

Skrevet

Pigerne vil nok være et sted mellem 25 og 35 år. Hvad angår nuru gel, så prøv at google ordet, så vil du nok finde nogle billeder og filmklip, der viser, at pigerne overhælder dig med noget æggehvidelignende smørelse og så selv leger rutchebane på dig. - Det med fuld pakke står jo ikke nævnt i deres tilbudsplaner. Det er jo netop "ikke planlagt", så det må du så håbe bliver tilbudt dig - sammen med en pris-forhandling henad i forløbet. Men garantier gives ikke. - Husk: Med thai-piger kan man aldrig vide helt sikkert, hvor forløbet ender.

Skrevet
  • Author

Pigerne vil nok være et sted mellem 25 og 35 år. Hvad angår nuru gel, så prøv at google ordet, så vil du nok finde nogle billeder og filmklip, der viser, at pigerne overhælder dig med noget æggehvidelignende smørelse og så selv leger rutchebane på dig. - Det med fuld pakke står jo ikke nævnt i deres tilbudsplaner. Det er jo netop "ikke planlagt", så det må du så håbe bliver tilbudt dig - sammen med en pris-forhandling henad i forløbet. Men garantier gives ikke. - Husk: Med thai-piger kan man aldrig vide helt sikkert, hvor forløbet ender.

Tak. Det lyder som om det kan være stedet. Kender godt filmklip med nuru, og de fleste af dem ender jo med fuld pakke. Det bliver bare over min økonomiske grænse når fuld pakke kommer oveni prisen for nuru

Skrevet
  • Author

Stein, dit spørgsmål er åbenbart for bredt. 

Og med de krav du stiller skal du regne med 1500 for fuld pakke.  

Prøv at læse nogen anmeldelser igen, og noter en 3-4 stykker som kandidater. Find ud af hvor de ligger geografisk, se thailisten,  og så tag det derfra.

Ja du har måske nok ret i at jeg spørger for bredt. Der er jo ihvertfald ikke meget respons. Men jeg modtager naturligvis gerne tip stadig

Skrevet

Nu vi er i gang. Du spørger også om andre asiatiske lækkerier. De små japanske tøser på spontinivej i sydvestkvarteret kan være aldeles nuttede. De koster normalt 1300 kr for en time. De er søde og kærlige. Du får suttet pik i en blød våd japanerpigemund - vel at mærke uden kondom på. Derefter følger hele pakken. Bemærk, De japanske piger kan være lidt snævre i skeden. vær forsigtig med dem,

https://daisyclub.dk

kelly08.jpeg

Skrevet
  • Author

Nu vi er i gang. Du spørger også om andre asiatiske lækkerier. De små japanske tøser på spontinivej i sydvestkvarteret kan være aldeles nuttede. De koster normalt 1300 kr for en time. De er søde og kærlige. Du får suttet pik i en blød våd japanerpigemund - vel at mærke uden kondom på. Derefter følger hele pakken. Bemærk, De japanske piger kan være lidt snævre i skeden. vær forsigtig med dem,

kelly08.jpeg

Wow. Du er en sand ven. Har aldrig prøvet japansk, så selvom man åbenbart går lige til sagen kan det meget let friste mig. 

kelly08.jpeg

Ps: Nogen speciel anbefaling mht pigevalg? De er vel heller ikke så store 

Skrevet

Hende her på billedet - Kelly - har været i byen før, og hun er blevet godt anmeldt. - Jeg har ikke selv været i nærkontakt med hende, men det er nok hende, jeg vælger, næste gang jeg finder derud. Jeg tror, hun er driftsikker.

Skrevet

Stein.

Mine bud vil være:

Thai Skye wellness

Ratree

Asia Thai Wellness

De er alle anmeldt en del herinde. Men du må give lidt køb på dine oprindelige krav, enten mht alder eller pris.

• 2 months later...
Skrevet
  • Author
stein skrev, den 2/10/2015 at 16:15:

Gode brødre.

Lykken vil at jeg skal en tur til staden på onsdag. Og der bliver tid til fornøjelser også. Derfor vil jeg gerne spørge jer erfarne udi storbyens mange thailandske (og andre asiatiske) fornøjelser. Nogen vil sikkert indvende at jeg blot kan læse anmeldelserne, men jeg mister helt overblikket, og samtidig er denne massageverden jo stærkt foranderlig.

Jeg søger massage med mulighed for fuld pakke. Og med fokus på det sidste hvis jeg skal vælge. En pige (og det skal være en der også er født som pige) der ikke er for gammel - max 30-35. Ikke så stor. Ikke alt for mange ar og helst ingen tatoveringer.

Jeg skal lidt rundt i byen, så placering er ikke så vigtig.

Pris 1000-1200 for fuld pakke.

Håber I vil være behjælpelige.

Mvh

Kære pigeforsker m.m.. Tak for jeres villighed til at give gode råd. Desværre blev turen aldrig til noget, men nu er det ganske vist - om 14 dage vender jeg den lille sorte (på  4 hjul) østpå. derfor tillader jeg mig at genoplive tråden.

Kriterierne er de samme som beskrevet ovenfor, dog kan jeg se at jeg nok bliver nød til at hæve det økonomiske loft til 1500.

Håber I nok en gang vil hjælpe. 

Mvh. Stein

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.