Hop til indhold

Recommended Posts

Rigtig længe har jeg ytret ønske om en hyrdetime med Judith.  Men af forskellige årsager har det aldrig passet ind når hun var i Jylland. Men snakkede så med hende igår om en aftale idag kl 14.

Vi havde sms et om hvad jeg forventede af hende hvor jeg forklarede at jeg gerne ville at hun dominerende mig og hvor der samtidig skulle indgå fransk,69,facesitting, og sorte kys samt samleje. 

Jeg kom til tiden og en smuk kvinde i lækkert undertøj og høje hæle.  Jeg må sige at hendes udseende solgte mig :-) wauu hun er lækker, og med det mest charmerende og imødekommende personlighed jeg har oplevet hos en glædespige. 

Vi kom op og Judith klædte mig af og begyndte på en vådt blowjob.  Det gik ikke længe før hun grinte og sagde at jeg skulle få som jeg havde ønsket pludselig lidt ekstra :-D øjeblikket efter lå vi i en fræk 69 og da min Tunge ramte hendes fisse var hun allerede dejlig våd. Der blev så til alt det jeg havde ønsket samt mere til. 

Jeg vil for en gangs skyld ikke dele hele oplevelsen med jer da det var en speciel oplevelse som jeg sent vil glemme. 

Judith hvis du læser med her så tusind tak for den bedste oplevelse som nogen gp har givet mig :-) det var en fantastisk time :-* 

Judith gav mig en gfe oplevelse med et tvist af blid dominans,  og da vi var færdig med det seksuelle så gav hun mig en dejlig massage.  Vi hygge snakkede og ja jeg har aldrig været så afslappet og rolig hos en gp. Det føltes bare så dejligt frit og hvor er hun charmerende med hendes latter og smil. 

Jeg havde bestilt 45 min,  men var der en time fordi vi glemte tiden ;-) 

 

Eneste minus ved Judith er at Nøj hvor bliver jeg fattig nu :-)

Så alle de lækre anmeldelser af Judith kan jeg nu nikke genkendende til, og tilføje at der er absolut ikke blevet overdrevet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Judith får *altid* fantastiske anmeldelser. .. der er virkelig diamanter derude.. Det er SÅ meget i orden! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hi all :-) 

Next week I will be in Denmark again (Randers SO and Bording)

Wednesday 11--- Randers

Thursday 12 and Friday 13--- Bording

Hope we can meet and have a lot fun as always.

GFE, Anal sex, kisses, Superfrench, erotic massage, 69 and more

This is a link to my blog with all the info about me and more pictures.

http://judithlatina.blogspot.com.es/2015/08/about-me.html

For appointments call me or send me a sms +45 28853610

ja det er noget at glæde sig til i næste uge, wauu she is back

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...