Hop til indhold
ZAR5

Hvor (Hvem) i København ?

Recommended Posts

Hvor skal jeg gå hend i København / hvem skal jeg besøge ? Jeg kommer til København sidst på måneden, og vil gerne ud i byen og have en skøn oplevelse.

* Jeg er absolut nybegynder i det her game

* Jeg vil helst møde en dansk pige (men udelukker ikke anden nationalitet)

* Jeg søger dejlig body-2-body massage og super/mega fransk. Evt. noget med fælles bad.

* Jeg vil gerne masser af "ægte" kys og kram (GFE)

* Jeg søger IKKE direkte sex, da det er helt udelukket at der skal bruges kondom

Noget bud på hvor jeg skal bruge mine penge ?

Hvis der er en GP der læser mit indlæg, og mener at kunne være den rette, så send gerne en PB, og lad os lave en aftale. Jeg er noget usikker på det hele, og ville gerne føle mig helt tryg inden mødet.

Redigeret af ZAR5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zar5,

Kondom er desværre en nødvendighed,  men så er det altså heller ikke værre. Hvad er dit problem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zar5,

Kondom er desværre en nødvendighed,  men så er det altså heller ikke værre. Hvad er dit problem? 

Jeg er klar over at et kondom ville være nødvendigt ved sex (samleje) .. Derfor søger jeg som nævnt IKKE dette.

kun fræk sensuel massage - kys og kram - og super/mega fransk, 69.

det må da kunne findes ?

Redigeret af ZAR5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det rager jo heller ikke mig. God jagt!

ja tak

Men måske "jagten" bliver svær ? 

Jeg mener .. Om det overhovedet er muligt at finde en ordentlig pige, hvor det er muligt "kun" at få det jeg søger .. Hvor det er OK at der ikke skal knaldes. Måske ingen gider mig ?

På den anden side er mine penge vel lige gode af den grund ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror nu sagtens du kan finde en der gerne vil dig selvom der ikke er sex ved penetration. Nogle gange gider jeg ikke sex i egentlig forstand fordi jeg godt kan ryge ind i noget præstationskknep. Så holder jeg mig til slik, kys, berøringer m.m.

Jeg har oplevet at nogle piger kan blive lidt utrygge først fordi de tror det er fordi jeg ikke tænder på dem(hvilket det ikke er - nogle gange søger jeg bare mere nærvær og intimitet uden fokus på at ryge over i at præstere).

Har desværre ikke nogle bud - men håber du finder det du leder efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kombinationen "body-2-body" med "kys og kram" men uden sex har jeg svært ved at se for mig.

Hos thai-pigerne kan du få masser af "body-2-body" uden sex, men jeg tror ikke, de gider kysse med dig.

Prøv at nærlæse et par danske klinikker, og find de piger, der annoncerer med "dybe tungekys" - og ring så og spørg, om de vil servicere dig, som du ønsker. Det er vel et spørgsmål om priser.

Klinik-forslag, hvor annonceringerne er tydelige: Seductiongirls i Rødovre. - Cassiopeiastars på Østerbro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg tager altid regnfrakken på, når der er lynet ned..

Så sker der ikke noget..

Dansk piger..ja prøv Cassiopeiastars på Østerbro. Candy har Oliespansk på programmet..

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=730

Har selv besøgt hende 1 gang. Sød men lidt stille pige og ikke så initiativrig. Så det skal manman nok lige aftale på forhånd.

Her er min anmeldelse:

Cassiopeia Stars har ok bade/spaforhold. Pænt og rent og får dette skal du lægge 400 kr ekstra hvis du tager det sammen med 30 minutter. PS. Deres hår og ansigt må IKKE blive vådt. 

Ellers er det vidst kun ungarske piger..Prøv evt. at tale med Lara, Sabrine, Regina her:

http://www.mansiongirls.dk/vagtplan.phpphp

PS. Billederne hos Mansiongirls viser nok pigerne 2-3 år yngre end de i realiteten er. Her tror jeg Cassiopeiastars er langt mere "up-2-date"

 

PS. Uanset hvem du vælger: Dansk, asiatisk eller østeuropæisk (selv om de ofte siger de er fra Italy) så ring og bestil tid og sig både til telefonmanden og den pige du besøger at du er "ny i faget"...og husk at slappe af.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...