Hop til indhold
ZAR5

Hvor (Hvem) i København ?

Recommended Posts

Hvor skal jeg gå hend i København / hvem skal jeg besøge ? Jeg kommer til København sidst på måneden, og vil gerne ud i byen og have en skøn oplevelse.

* Jeg er absolut nybegynder i det her game

* Jeg vil helst møde en dansk pige (men udelukker ikke anden nationalitet)

* Jeg søger dejlig body-2-body massage og super/mega fransk. Evt. noget med fælles bad.

* Jeg vil gerne masser af "ægte" kys og kram (GFE)

* Jeg søger IKKE direkte sex, da det er helt udelukket at der skal bruges kondom

Noget bud på hvor jeg skal bruge mine penge ?

Hvis der er en GP der læser mit indlæg, og mener at kunne være den rette, så send gerne en PB, og lad os lave en aftale. Jeg er noget usikker på det hele, og ville gerne føle mig helt tryg inden mødet.

Redigeret af ZAR5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zar5,

Kondom er desværre en nødvendighed,  men så er det altså heller ikke værre. Hvad er dit problem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Zar5,

Kondom er desværre en nødvendighed,  men så er det altså heller ikke værre. Hvad er dit problem? 

Jeg er klar over at et kondom ville være nødvendigt ved sex (samleje) .. Derfor søger jeg som nævnt IKKE dette.

kun fræk sensuel massage - kys og kram - og super/mega fransk, 69.

det må da kunne findes ?

Redigeret af ZAR5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det rager jo heller ikke mig. God jagt!

ja tak

Men måske "jagten" bliver svær ? 

Jeg mener .. Om det overhovedet er muligt at finde en ordentlig pige, hvor det er muligt "kun" at få det jeg søger .. Hvor det er OK at der ikke skal knaldes. Måske ingen gider mig ?

På den anden side er mine penge vel lige gode af den grund ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst