Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, jeg var forbi i går, da jeg var i området alligevel ;-)

Spurgte efter en quickie i telefonen, det var OK, og fik derefter adressen oplyst. Meget privat og diskret i beboelseskompleks.

Kom til stedet på det aftalte tidspunkt og blev ligeså diskret lukket ind, og fik straks af vide at jeg skulle være stille, da naboerne helst ikke skulle opdage noget. Helt OK med mig ... er normalt heller ikke ligefrem typen der råber op, eller gør de helt store armbevægelser, så ingen problemer der.

Vi afregnede (lad være med at spørge mig om prisen, men ring i stedet til hende) ... hun forlod rummet med skejserne, mens jeg klædte mig af. 1 minut efter stod jeg nøgen, og hun var tilbage med et rent badelagen der blev bredt ud på hendes dobbeltseng.

Lidt pilleri på hendes skønne silikonebabser, et OK blow med gummi, doggy, og afslutningvis en omgang dansk. Helt OK .... men hun har lidt travlt med det hele. Jeg oplevede det lidt som maskinsex, men jeg bad jo også om en quickie, og fik vel egentlig leveret det jeg havde betalt for. Såååå!!

Kvinden taler dansk. Vil skyde hende til at være midt 40'erne. Hun har som tidligere nævnt sili babser, flotte, og bestemt ikke de dersens hårde af slagsen. Godt med hår på fjappen, og en ellers OK pæn krop, som selvfølgelig vidner om kvindens alder. Hun er ikke specielt køn i ansigtet, og jeg synes hun lugter lidt ud af munden, men jeg havde fokus et andet sted, så det gik lige.

Kommer jeg igen? Nej, det gør jeg nok ikke. Prisen er OK, og der er pænt og rent på adressen, men jeg får sgu lidt noia af at besøge private hjem. Hvem ved hvornår børn eller ægtemand kommer hjem .... sådan noget lign. kører rundt i skallen på mig :grin:

Prøv hende ... jeg synes pris og kvalitet hænger fint sammen.

-Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog en for holdet: hun har tidligere arbejdet et af de kendte steder på Gl Køge Landevej. Ok Body to Body (med silikone), sutter fint, massagen ret intetsigende men det tror jeg man kan tale med hende om. Stedet ligger rigtig godt for mig og alt det hun sku ha givet sin mamasan er ren rabat, så høj gentagelsesrisiko.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende i dag på Gl Køgevej ??? havde lånt lokale der. Ikke noget at skrive om, og snød meget på tiden, selvom  jeg gjorde opmærksom på dette hjalp det ikke talte i telefon et par gange i løbet af den time jeg havde betalt for.

Om jeg kommer igen NEJ massagen var elendig og happy end heller ikke noget at skrive om

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...