Hop til indhold
AntonH

Indiskrete Thailanna - en advarsel

Recommended Posts

For nogle år siden frekventerede jeg Thailanna-wellness i de skiftende lokaler (Århusgade, Bergensgade) - men syntes, det blev mindre og mindre interessant. Priserne steg og steg, og ydelsen blev mere og mere udvandet. Så efterhånden holdt jeg helt op. 
Da jeg første gang mødte ejeren (helt tilbage, dengang hun var hos Blue Diamond) havde hun givet mig sit mobilnummer, som jeg havde sms'et på for at finde ud af hvor hun var. (Goldfinger, Albertslund, Glostrup) - og hun gemte så åbenbart også mit nummer, for nu er hun begyndt at sende reklame-sms'er med tydelig angivelse af, hvad hun reklamerer for. "Unge piger, ca. 26 år", "dejlig massage", "Thailanna" - ikke så fedt at få på telefonen midt i at man ... I ved. Efter flere års tavshed fra min side er det ikke den vej, hun skal gå for at lokke mig tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Nej det er klart IKKE i orden.

Du må bare svare hende at du ikke vil have de beskeder, så stopper det vel.

Det er så den risiko de af os løber, som bare bruger vores arbejdstelefon til det her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

For nogle år siden frekventerede jeg Thailanna-wellness i de skiftende lokaler (Århusgade, Bergensgade) - men syntes, det blev mindre og mindre interessant. Priserne steg og steg, og ydelsen blev mere og mere udvandet. Så efterhånden holdt jeg helt op. 
Da jeg første gang mødte ejeren (helt tilbage, dengang hun var hos Blue Diamond) havde hun givet mig sit mobilnummer, som jeg havde sms'et på for at finde ud af hvor hun var. (Goldfinger, Albertslund, Glostrup) - og hun gemte så åbenbart også mit nummer, for nu er hun begyndt at sende reklame-sms'er med tydelig angivelse af, hvad hun reklamerer for. "Unge piger, ca. 26 år", "dejlig massage", "Thailanna" - ikke så fedt at få på telefonen midt i at man ... I ved. Efter flere års tavshed fra min side er det ikke den vej, hun skal gå for at lokke mig tilbage.

Sagt så venligt som muligt, ligger du vel bare som du selv har redt.

Jeg selv kunne aldrig drømme om at give en prostitueret, mit private mobilnummer.

Det kunne være spændende at vide, om den thai massøse/ bordelmutter selv mener at hun gør noget forkert. Jeg ved blandt andet fra mine mange år i Asien, at man der rask væk giver andres mobilnumre m.m. videre.

Håber at du får løst dit problem, og at andre her på EG lærer af det.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har de et opslag nu nogle steder?

Søger selv unge flotte thai piger til massage og ekstra men syntes altid jeg falder over de lidt fedladne og ældre modeller. 

Vil selvfølgelig så ikke give mit nummer ud hvis jeg besøger dem.

Er dog aldrog blevet bedt om mit nummer af en gp eller massør før. Ønskes dog heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sagt så venligt som muligt, ligger du vel bare som du selv har redt.

Jeg selv kunne aldrig drømme om at give en prostitueret, mit private mobilnummer.

Det kunne være spændende at vide, om den thai massøse/ bordelmutter selv mener at hun gør noget forkert. Jeg ved blandt andet fra mine mange år i Asien, at man der rask væk giver andres mobilnumre m.m. videre.

Håber at du får løst dit problem, og at andre her på EG lærer af det.

Gad vide hvordan du ville have det hvis du fik et nyt tlf. nr. og der pludselig begyndte at tikke SMS reklamer for thai massage ind på det?

Folk skifter tlf. nr. fra tid til anden, så det er på ingen måder i orden det som Thai mutter gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Gad vide hvordan du ville have det hvis du fik et nyt tlf. nr. og der pludselig begyndte at tikke SMS reklamer for thai massage ind på det?

Folk skifter tlf. nr. fra tid til anden, så det er på ingen måder i orden det som Thai mutter gør.

Så tager vi den lige én gang til. Thailændere ser ikke det du beskriver, som et problem. Derfor ligger man som man har redt, hvis man giver en thai prostitueret sit telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til bollofon kan Lycamobile taletidskort anbefales, de løber ikke ud af sig selv efter en måned som Colour Mobile, som jeg havde før, men kan også aktiveres uden at knyttes til personlig ID.

Man kan ikke være for påpasselig når man er gift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så tager vi den lige én gang til. Thailændere ser ikke det du beskriver, som et problem. Derfor ligger man som man har redt, hvis man giver en thai prostitueret sit telefonnummer.

Det er jeg sådan set enig i, men det ændre ikke ved at det ikke er i orden at prostituerede tager uopfordret kontakt til tidligere kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tager vi den lige én gang til. Thailændere ser ikke det du beskriver, som et problem. Derfor ligger man som man har redt, hvis man giver en thai prostitueret sit telefonnummer.

At man ringer, er ikke det samme, som at give sit nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

For et lille års tid siden modtog jeg uopfordret en sms fra et thai-sted om at en bestemt person var kommet tilbage.... jeg havde spurgt efter hende et par uger tidligere.

Jeg rynkede øjenbrynet et øjeblik.... var det for tæt på??? men det fik mig til at se om der også var kameraer i massagerummet ... blev et øjeblik grebet af paranoia; men slog det hen ... der skete alligevel ikke noget, som ikke kunne tåle at komme på YouTube.....  :-D :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...