Hop til indhold
hkb50000

Mere Katja Bryggen - Fantastisk

Recommended Posts

Hej

Jeg bestemte mig for også at forsøge mig med det her. Havde besøg af Katja igår i et par timer. Kan kun give andre ret. Hun er fantatisk.

Utroligt smuk, og de øjne..wauw. Hun var lige hvad jeg ledte efter, dejligt sød, naturlig, og ja selvfølgelig mega lækker. Og hvad der er vigtigt for mig, dejlig at tale med ind imellem de "andre" ting, en klog pige. Ren hygge

Hun smutter hjem på søndag, men kommer heldigvis tilbage senere, hende vil jeg gerne se igen. Hende her fortjener at blive forkælet.

https://annoncelight.dk/showad/193219

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Her er så endnu en fan af Katja. Jeg besøgte hende på bryggen igår morges til en times hygge. Wow en krop! Hun er sød at snakke med, og med hele vejen. Meget opmærksom på hvad man ønsker... sutter himmelsk og kan alle mulige stillinger. Virkelig en perle. Vil helt sikkert besøge hende når hun vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Link?

Du kan ikke bruge det link, der er indsat i trådstartens beskrivelse? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 1 minut siden:

Du kan ikke bruge det link, der er indsat i trådstartens beskrivelse? ;)

Jo, men det er fra 2015!!! og der er ingen billeder. Håbede at der måske var et nyt og opdateret link. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...