Hop til indhold
Energy

Gp med på Rejse

Recommended Posts

Hej alle. 

Nu er jeg i den heldige situation, at jeg rejser en del. Både forretning og privat. Tit er det dejlig hotel og hyggelige omgivelser, men jeg er alene altid. 

Tænkte så derfor om der er gp'er som rejser med kunder. Kunne være cool vis man fandt en eller to faste. Pengene er ingen problem, da det kan dækkes ind i rejseudgifter. 

Kender i nogen som gør i dette. 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Energy

Det tror jeg der er mange der gør, en god ide er, at besøge pigen først, så du ved om hun er den rette at tage med dig, Men jeg er sikker på at der er mange der gerne vil.

Kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

"lige besøge først"?

Du nævner ikke noget om hvor lange rejser, men er der tale om mere end én overnatning sammen, ville jeg nok vælge at besøge pigen en hel del gange inden, så man kommer lidt på bølgelængde, og får indtryk af om feks. en uge sammen ville være dejligt, eller bare en pain in the behind ;)

Edit: Det sagt, så er det da en hyggelig idé!.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort det nogle gange Det er mega griner ☺☺Sjov oplevelser og sex.... det er top deal

Det tror jeg vi er mange der synes ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden mulighed er den her: http://www.travelgirls.com/

Efter pålidelig kilde kan der være gode såvel som mindre gode oplevelser at finde derinde.

Hvordan fungere det? Den vil gå gennem facebook.... bliver ens fb så plastret til med piger man har surfet rundt efter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andre input ?

Du kunne jo forsøge på sugardating. Beskriv dig selv og hvad du kan tilbyde og se om der er nogle fisk, der bider på - evt. selv sende nogle anmodninger til piger, du finder interessante, så du henleder deres opmærksomhed på din profil.

Er du enlig og tør lave en billedprofil på f.eks. dating.dk, så kunne det også være en mulighed, mere ægte og ikke mindst billigere end sugardating eller en glædespige - men dyre middage mv., kan nu også løbe op :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet har været oppe i en streng for længe siden. Og heraf fremgik det, at nogle herinde fra havde praktiseret det. Det kræver nok – eller falder nok bedst ud – hvis det er en glædespige, man kender godt. Jeg havde selv på et tidspunkt nogle tanker om at forsøge en forlænget storbyweekend, men det blev af forskellige årsager aldrig til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du er i Jylland sommetider. Er det noget du stadig gør i altså rejser. 

Jasmin?

Ja da :) hvis kemien er der så gør jeg skam :)  den slags rejser er sjovt :) ... og såsnart rammerne er på plads er det jo helt lige til :) 

Og ja - jeg kommer til Jylland igen i November... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da :) hvis kemien er der så gør jeg skam :)  den slags rejser er sjovt :) ... og såsnart rammerne er på plads er det jo helt lige til :) 

Og ja - jeg kommer til Jylland igen i November... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Umiddelbart lyder det som en dejlig idé, men mon ikke det er smart at tjekke lidt priser først. Jeg kunne godt forestille mig, at måske kan blive lidt skuffet, når man opdager, at man skal betale for tiden og ikke kun for den tid man dyrker sex. :) Jeg kunne såmænd også godt forestille mig, at man kan handle lidt, meennnnnn tror sgu hurtigt det kan løbe op i summer, hvor det måske bliver en bedre løsning at "handle lokalt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at elskerinden Mie kan finde på det, hvis hun føler sig tryg og der er kemi nok.
Men det betyder jo så at du må futte en tur til odense på en torsdag, for hun vil helt sikkert lige se dig an.


Det er jo ikke bare lige at finde en GPer, der er flere ting som skal være på plads for at I begge to får en god oplevelse.
Og kemien er ganske vigtigt hvis man skal bruge et par dage eller mere sammen.
Er den ikke stærk nok, kan det enden med en kedelig oplevelse for jer begge to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden mulighed er den her: http://www.travelgirls.com/

Efter pålidelig kilde kan der være gode såvel som mindre gode oplevelser at finde derinde.

Fedt koncept, den må jeg kigge nærmere på. :)

Energy: Jeg har også gjort det og håber da ikke det bliver sidste gang. Desværre er jeg 42, så lidt for gammel for dig. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt koncept, den må jeg kigge nærmere på. :)

Energy: Jeg har også gjort det og håber da ikke det bliver sidste gang. Desværre er jeg 42, så lidt for gammel for dig. ;) 

En kvinde i sin bedste alder.

Venligst landsbytossen - nu med smart-phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige vende det en omgang.

Jeg kunne godt tænke mig at komme på rejse med en GP.

Kan så Være fluen på væggen!!

:eek:        :wink:

Er du masochist?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige vende det en omgang.

Jeg kunne godt tænke mig at komme på rejse med en GP.

Kan så Være fluen på væggen!!

:eek:        :wink:

Jeg er helt sikker på at Lady Cherie - The One and Only, og ikke en plat efterligning der smykker sig med lånte fjer, er frisk på dette. Sikkert en oplevelse for jer begge. sm154.gif sm154.gif sm154.gif

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...