Hop til indhold
martin.b

Thai massage, Nørresundby

Recommended Posts

I går var jeg forbi Østergade 73 i Nørresundby. Vi aftalte en time og prisen var 300 kr. Jeg smed tøjet og lagde mig på briksen.  Kort tid efter kom hun ind, jeg ved ikke om det er ejeren. En noget kraftig pige, som jeg mente nok kunne give en hård omgang massage. jeg blev slemt skuffet. Det var bare en kedelig gang fordeling af olien på ryggen og benene. Da jeg ikke havde aget hendes tykke ben var det som om hun prøvede en anden taktik.hun flyttede min arm og satte sig på min hånd med fingrene op ad så jeg kunne stikke mine fingre op i hendes fisse,  mens hun masserede min pik og nosser.  Efter 10 minutter ville hun så have jeg skulle vende mig om. Det afviste jeg da jeg ikke mente hun endnu var færdig med at massere min ryg. Efter 25 minutter fik hun mig endelig vendt så hun kunne fordele lidt olie på min brystkasse og mave. Hun spurgte om jeg ville have happy ending hvad jeg sagde nej til og så var massagen slut. Det ville hun have 400 kr. For. Jeg ville give hende 200  da aftalen lød på en time.  Jeg er træt af dårlig massage og piger der bare vil have arbejdet hurtigt overstået og så kræve høj betaling for at rende fra aftale

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi dette sted i dag.. blev mødt af ejeren vil jeg tro.. ganske sød og sjov dame /pige.. vil skyde på 35-40 år.. hun pjattede og flirtede hele vejen igennem..

Det var noget af det bedste massage  jeg har fået længe.. og hun var god til at pirre mig med sine negle.. det var en god oplevelse. 

Fik HJ som afslutning  det var også okay.

En positiv oplevelse og jeg kommer igen.

 Gav hende en hund ekstra for god massage  så ved jeg at det får jeg også næste gang..

God jul derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...