Hop til indhold
Gæst

Houseofpleasure - Fyn

Recommended Posts

Gæst

Besøgte nr 144 på Skallebøllevej; http://side6.dk/resultatside/?q=4685

Pigen svarer nogenlunde til beskrivelsen, dog er fotos nok af lidt ældre dato.

Menu lå på bord i venteværelse.  Jeg valgte dansk (med flere stillinger) til 700,-, hvorefter pigen svarede på engelsk med spansk accent, at det kun var 15 min.

Det var OK - med mig og hun gjorde sig klar.

Hun kom ind og suttede den op fra slap, hvilket dog ikke var super da hun ikke fik trukket kalorius helt tilbage før kondomet blev trukket tilbage.

Nå men efter lidt sutten, stoppede hun og sagde at det var meget "not sexy" at jeg smilede, og at smil ikke var en del af sex... lettere forundret gik vi i gang med at knalde, men efter at vi var godt i gang et par minutter flippede hun pludselig ud over at det var for hårdt. Det er naturligvis helt OK at sige fra, men det endte med at hun bad mig vende rundt på ryggen hvorefter jeg regnede med en rider... Men hun tog hurtigt kondomet af og spurgte "what now" , til hvilket jeg lettere rystet ikke kunne svare andet end en hand job måske ville løse problemet..  Det kostede dog ekstra.  Jeg skal her nævne at det max var gået ti minutter fra jeg var kommet ind af døren....og at der kun havde været een stilling...

Det sluttede så i et større skænderi mens jeg tog tøj på med uforrettet sag... hvor jeg foreslog at hun lavede menuen om hvis hun ikke var tilfreds med at man selv valgte (åbenbart for billigt en ydelse)...

Så hvis du søger en  pms-ramt- pisse- sur- kæreste-oplevelse...så er det stedet!

Oliver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...