Hop til indhold
kapan

Domina Ingrid

Recommended Posts

Hej kapan

Jeg har besøgt Domina Ingrid et par gange i Kbh. det har været ganske god oplevelser.

Pite

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

min grund til at spørge her inde, er at jeg har lidt en mistanke om at dem der anmelder på Smporten kun anmelder hvis de har haft en super oplevelse. 

jeg kan ikke mindes at jeg har læst en anmeldelse af en dårlig oplevelse eller en middel oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det kan du godt havde ret i, men jeg tænkte mere på, at du kunne læse om hendes måde, at lege på, om det er noget som tænder dig.

Dårlige oplevelser har som regel flere årsager og tit på begge sider.

Der skal være kemi, seksuelt tiltrækning og så skal man få ordeligt forventnings afstemt inden man begynder, at lege. Særligt vigtig ved SM Leg, hvor det ihvertfald for mig er en "stopper" skal man til, at forventnings afstemme under legen.

Så brug 5 min på, at tale forventningerne igennem, vær ærlig, fremfør dine ønsker og fantasier, også så Dominaen har noget, at arbejde med.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Domina Ingrid i Aalborg.

De varmeste anbefalinger fra mig og jeg skal besøge hende igen i weekenden.

Nu ved jeg jo ikke hvad du er til.....

Men jeg selv er til perverse rollespil. Det mester hun til noget af det bedste jeg har oplevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har kendt Fru. Ingrid igennem flere år og har kun haft gode oplevelser (har dog kun lavet en anmeldelse)

super sød, forstående og dygtig

 

men da det drejer sig om kemi, vil jeg foreslå dig at snakke med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...