Hop til indhold
Knaldperlen

høj, gerne 180 cm, glædespige efterlyses

Recommended Posts

angela angel

Prøv seduction girls

Her er Angela Angel

Huner 178 cm og en stor barm og det er en oplevelse du kan glæde dig til - jeg fik en strålende uforglemmelig oplevelse

prøv

fiskermanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

angela angel

Prøv seduction girls

Her er Angela Angel

Huner 178 cm og en stor barm og det er en oplevelse du kan glæde dig til - jeg fik en strålende uforglemmelig oplevelse

prøv

fiskermanden

For en ordens skyld: Angelas bedårende bryster er ikke "ægte" - men de føles særdeles "virkelige" og "håndgribelige"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efterlyses:Høj, gerne 180 cm høj, velproportioneret dansk glædespige med ægte bryster... Gerne 30-35 år

At være "velproportioneret" er selvfølgelig en subjektiv vurdering... men måske Jasmin er en mulighed!? Hun er dog - jf. hendes annonce - "kun" 177 cm... men alderen på 30 år passer da meget godt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle du måske prøve Jasmin.

Hun er ganske vist 3 cm kortere end dit krav, men det kunne jo være, at du alligevel fik en tur, du aldrig glemmer  – altså fra hende Jasmin på Nørrebro.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For en ordens skyld: Angelas bedårende bryster er ikke "ægte" - men de føles særdeles "virkelige" og "håndgribelige"

For god ordens skyld. Du mener vel Angelina Angel ik? ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

angela angel

Prøv seduction girls

Her er Angela Angel

Huner 178 cm og en stor barm og det er en oplevelse du kan glæde dig til - jeg fik en strålende uforglemmelig oplevelse

prøv

fiskermanden

Tak for anbefalingen, men jeg er ikke engang 25 endnu, så jeg tror ikke han søger en ung pige som mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...