Hop til indhold

Fræk og liderlig xxL babe 22 år Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen der har prøvet hende? Jeg har prøvet at få aftaler i stand et par gange uden held.

En gang troede jeg aftalen var på plads men hun dukkede aldrig op og gav heller ikke lyd bagefter, så tanken kunne godt være at hun ikke var reel?

https://annoncelight.dk/showad/188290

Skrevet

Har mødt hende.. Ja. Var også lidt svært at få en aftale i stand. Pludselig holdt hun op med at skrive.. Hun er en stor pige.. Men fræk og liderlig. Sutter godt. Og er til det hele. Dog lidt øv. Hun ikke ville stutte efter jeg havde knaldet hende. 

Skrevet

Tak for svar

Hvad mener du med er til det hele?

Ja hva mon det betyder :):)

• 7 months later...
Skrevet

det var spild af tid, hun skriver med en halv til hel en time tilbage til en, så det er lidt svært at aftale noget, men vi aftalte at vi skulle mødes og jeg fik en adresse og at hun nok skulle være der, jeg skrev til hende flere gange mens jeg ventede på hende og pludselig skriver hun om det snart blev til noget og at hun snart ikke havde mere tid og så hørte man ikke mere.. sikke et fjols og spilde andre folks tid på den måde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.